کد خبر: 28007
تاریخ انتشار: دوشنبه, 14 فروردين 1396 - 16:20

داخلی

»

اخبار کتاب

مهلت ارسال آثار نخستین جایزه ادبیات اقلیت تمدید شد

منبع : لیزنا
مهلت ارسال آثار جشنواره داستان پانزده‌کلمه‌ای با موضوع کودکان کار (نخستین دوره جایزه ادبیات اقلیت) تا ۲۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۶ تمدید شد.
مهلت ارسال آثار نخستین جایزه ادبیات اقلیت تمدید شد

به گزارش لیزنا، براساس اعلام کتابک، علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۶، پس از مطالعه متن فراخوان و شرایط شرکت در مسابقه، از طریق فرم شرکت در جشنواره در سایت جایزه ادبیات اقلیت، با تکمیل مشخصات خود، حداکثر پنج داستان کوتاهِ کوتاهِ پانزده‌کلمه‌ای ارسال کنند. این مهلت هرگز مجدداً تمدید نخواهد شد.

پس از پایان این مهلت، آثار دریافتی برای داوران این جشنواره، محمدجواد جزینی، ابوتراب خسروی و محمدرضا یوسفی ارسال خواهد شد و برگزیدگان اولیه در اردیبهشت‌ماه اعلام خواهند شد.

اعلام ده برگزیده‌ی نهایی در دو بخش اصلی، و بخش ویژه‌کودک و نوجوان، در خردادماه ۱۳۹۶ و هم‌زمان با روز جهانی مبارزه با کارِ کودکان خواهد بود.

به ده برگزیده نهایی در بخش اصلی جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت. و به ده برگزیده بخش کودک و نوجوان این جشنواره نیز که با حمایت دو مجله «باغ» و «سلام بچه‌ها» برگزار می‌شود، لوح تقدیر همراه با جوایز ویژه این دو مجله تعلق می‌گیرد.

هزینه‌های این جشنواره با مشارکت مالی شرکت‌کنندگان و تمامی علاقه‌مندان و به صورت مردمی تأمین می‌شود. هر شرکت‌کننده با پرداخت هزینه پنج هزار تومانی، حامی و اسپانسر برگزاری این جشنواره خواهد بود و به برگزاری این جشنواره و تأمین هزینه‌های آن کمک خواهد کرد، افزون بر آن‌که بخشی از این مبالغ از طریق جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان، صرف کمک به کودکان کار خواهد شد.

 افزون بر شرکت‌کنندگان در مسابقه، همه علاقه‌مندان به پشتیبانی از این جشنواره می‌توانند با هر میزان مشارکت مالی، در برگزاری این جشنواره و حمایت از کودکان کار و امور فرهنگی نقش داشته باشند.

 اسامی تمامی شرکت‌کنندگان در این جشنواره مدتی پس از ارسال آثار و تأیید صحت آن، در سایت جایزۀ ادبیات اقلیت منتشر خواهد شد.

دبیرخانه این جشنواره همچنین در نظر دارد که تمام یا بخشی برگزیده از آثار ارسالی به این جشنواره را در قالب کتابی منتشر کند.

همچنین، تا روز یکشنبه ۲۹ اسفند ماه، حدود ۸۰۰ داستانک از بیش از ۲۵۰ شرکت‌کننده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: