کد خبر: 28138
تاریخ انتشار: شنبه, 26 فروردين 1396 - 16:21

داخلی

»

اخبار کتاب

با حضور مولف کتاب

کتاب «تست نفوذ وب» در اولین کارگاه تخصصی «تازه‌های IT » معرفی می شود

منبع : لیزنا
اولین کارگاه تخصصی « تازه‌های «IT با معرفی کتاب «آموزش کاربردی تست نفوذ وب»، دوشنبه ۲۸ فروردین با حضور مولف کتاب در فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
 کتاب «تست نفوذ وب» در اولین کارگاه تخصصی «تازه‌های IT » معرفی می شود

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای فناوری اطلاعات، در این کارگاه علیرضا عظیم زاده میلانی مولف کتاب «آموزش کاربردی تست نفوذ وب»، ضمن معرفی کتاب به آموزش نرم افزار مربوط به آن می پردازد.

 کتاب «آموزش کاربردی تست نفوذ وب» توسط انتشارات پندار پارس منتشر شده است و به موضوعاتی چون: حمله به برنامه‌های کاربردی وب و مقابله با حملات تحت وب می پردازد. فرض مؤلف کتاب بر این است که مخاطب به عنوان یک علاقه‌مند در یادگیری مفاهیم عملیاتی دوره «تست نفوذ وب»، پیش‌تر با مباحثNetwork+، Linux(LPIC1/Essentials)،  Programming و Security+  آشنا شده است و اکنون می‌خواهد با موضوعات جدیدی در دنیای وب آشنا شود. مطالب این کتاب به‌صورت کاملا گویا، همراه با تصویر و آخرین تغییرات در ابزارها تشریح شده است که نیاز علاقه‌مندان را برای یادگیری دوره «تست نفوذ وب» تا سطح بسیار خوبی بر طرف می‌کند. همچنین در نگارش این کتاب، اطلاعات فنی و تجربی بسیاری که برای یادگیری آن نیاز به چندین ماه تجربه می‌باشد نیز گنجانده شده است.

علیرضا عظیم زاده میلانی فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر و نرم افزار است. وی دارای مدرک دوره‌های تخصصی Security, CCNA, CEH از مؤسسه سایبرتک تهران و متخصص در LPIC، Wifu، IDS، Programming RHCSA و  linux fire wallsاست و تاکنون  برگزار کننده و سخنران سمینارهای علمی درباره راهکارهای نفوذ و مقابله با تهدیدها درشبکه‌ها در نقاط مختلف کشور بوده است و تألیفات زیادی در حوزه کامپیوتر به نام ایشان ثبت شده است.

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این برنامه به فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان‌های کارگر و جمهوری مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: