مدیرعامل «به­ نشر» خبر داد؛
انتشار 408 عنوان کتاب با شمارگان 1070000 نسخه در سال 95

 به گزارش لیزنا، حسین سعیدی ،  مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در ارتباط با آمار نشر سال ۱۳۹۵ اظهار کرد: در سال گذشته با توجه به افزایش حجم تولیدات در زمینه­های مختلف، آمار نشر انتشارات آستان قدس رضوی در گروه­های مختلف و رده­های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال نیز با افزایش چشمگیری مواجه بود.

وی ادامه داد: بر همین اساس ۴۰۸ عنوان کتاب و ۱۷۰ نوع محصول فرهنگی توسط «به نشر» چاپ و تولید شده است.

مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی در توضیح این مطلب گفت: از میان این ۴۰۸ عنوان کتاب، تعداد ۱۲۷ عنوان چاپ نخست و ۱۰۲ عنوان تجدید چاپ در حوزه کودک و نوجوان و همچنین ۸۸ عنوان چاپ نخست و ۹۱ عنوان کتاب تجدید چاپ در رده سنی بزرگسال بوده است.

سعیدی مجموع شمارگان کتاب­های چاپ شده در سال ۱۳۹۵ را یک میلیون و ۶۹ هزار و ۴۰۰ نسخه عنوان کرد و افزود: مجموع شمارگان کتاب­های چاپ نخست و تجدید چاپ در رده سنی کودک و نوجوان ۵۱۸ هزار و ۷۰۰ نسخه و در گروه سنی بزرگسال برابر با ۵۵۰ هزار و ۷۰۰ نسخه بوده است.

وی با اشاره به اهمیت تولید محصولات فرهنگی به ویژه ملزومات تحصیلی بومی­سازی شده در کشور، تصریح کرد: از میان ۱۷۰ عنوان محصول فرهنگی «به نشر»، تعداد ۱۴۸ عنوان چاپ نخست و ۲۲ عنوان تجدید چاپ بوده است.

مدیر عامل انتشارات آستان قدس رضوی جمع شمارگان محصولات فرهنگی تولید شده را ۱۲۵ هزار و ۶۵۰ نسخه خواند و ادامه داد: این شمارگان شامل ۱۰۱هزار و ۲۹۰ محصول چاپ نخست و ۲۴ هزار و ۳۶۰ محصول تجدید چاپ شده در حوزه محصولات فرهنگی «به نشر» می­شود.

علاقه ­مندان به مشاهده و تهیه محصولات انتشارات آستان قدس رضوي می­توانند به پایگاه اینترنتی انتشارات به نشر یا فروشگاه­های سطح شهر مشهد و نمايندگیهای سراسر کشور مراجعه کرده یا از طریق سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۳۲۰۹ یا با شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ از طریق تلگرام با این انتشارات تماس برقرار کنند.