کد خبر: 28268
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 08:51

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری ششمین نشست سبک زندگی کودکان با موضوع «سیاست‌گذاری»

منبع : لیزنا
ششمین نشست از مجموعه نشست‌های سبک زندگی کودکان؛ تغییرات و پیامدها با موضوع «سیاست‌گذاری» امروز دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه از سوی موسسه رحمان برگزار می‌شود.
برگزاری ششمین نشست سبک زندگی کودکان با موضوع «سیاست‌گذاری»

به گزارش لیزنا، براساس اعلام کتابک، در ششمین نشست سبک زندگی کودکان، دو موضوع «مراقبت اجتماعی» با سخنرانی علی‌اکبر تاج‌مزینانی و «مسئله‌بودگی کودکان در حوزه سیاست‌گذاری» با سخنرانی فرشید یزدانی مطرح خواهد شد.

سلسله نشست‌های ماهانه موسسه رحمان با محوریت «سبک زندگی کودکان؛ تغییرات و پیامدها» از آبان ماه ۱۳۹۵ آغاز شده است. این نشست‌ها هر ماه به موضوعی می‌پردازد که در ارتباط با تغییراتی است که در سال‌های اخیر در سبک زندگی کودکان به وجود آمده است. نخستین نشست از سلسله نشست‌های سبک زندگی کودکان؛ تغییرات و پیامدها با موضوع «خانواده» در آبان‌ماه سال ۱۳۹۵ برگزار شد؛ در این نشست نظام ارزش‌ها در خانواده، نقش گفت‌‌وگو در خانواده، مسئولیت ‌پذیری کودکان و والدین، تاثیر روابط پدر و مادر  بر کودکان و سبک زندگی و تاثیر آن در آموزش و پرورش کودکان مطرح شد، «کالایی ‌سازی، مصرفی شدن و زندگی کودکان» عنوان نشست دوم بود در این نشست پیام روشنفکر به تحلیل نقش نظام سرمایه ‌داری درمواجهه با کودکان پرداخت؛ روند کالایی ‌سازی زندگی کودکان در نظام سرمایه‌ داری، تغییراتی که در سبک زندگی کودکان به واسطه تبلیغات و رسانه‌ها ایجاد شده، پیامدها و راه‌های اصلاح این روند در این نشست مورد بررسی قرار گرفت. در نشست سوم به موضوع «رسانه‌ها» در زندگی کودکان پرداخته شد و «دنیای مجازی و آینده آموزش مدرسه‌ای» و «سبک زندگی و سلامت کودکان» به ترتیب موضوعاتی بودند که در نشست‌های چهارم و پنجم مطرح شدند.

 ششمین نشست از مجموعه نشست‌های سبک زندگی کودکان؛ تغییرات و پیامدها، امروزدوشنبه ۴ اردیبهشت‌ماه  از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار خواهد شد.

محل برگزاری این نشست، تهران، خیابان کارگر شمالی، روبه روی پمپ بنزین، خیابان گردآفرید، بعد از تقاطع سیندخت، پلاک ۱۸، طبقه سوم خواهد بود.

حضور برای علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: