کد خبر: 28269
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 09:30

داخلی

»

اخبار کتاب

مدیر انتشارات اشرفی در سومین نشست «تاريخ شفاهی كتاب»

منبع : لیزنا
 ابوالقاسم اشرف‌الکتابی، مدیر انتشارات «اشرفی» چهارشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سومین نشست از سلسله نشست‌های «تاریخ شفاهی کتاب» از خاطرات خود  در حوزه نشر کتاب می گوید.
مدیر انتشارات اشرفی در  سومین نشست «تاريخ شفاهی كتاب»

به گزارش لیزنا، براساس اعلام  روابط عمومی خانه کتاب، سومین  نشست از سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی كتاب با حضور ابوالقاسم اشرف‌الکتابی مدیر انتشارات «اشرفی» و نصرالله حدادی نویسنده  و پژوهشگر چهارشنبه۶  اردیبهشت‌ماه در سرای اهل قلم برگزار می شود.

نخستین دوره از سلسله برنامه‌های «تاریخ شفاهی کتاب» از نیمه دوم سال ۱۳۹۳ به همت نصرالله حدادی در سرای اهل قلم موسسه خانه کتاب برگزار شد که حاصل نخستین دوره از برگزاری این سلسله نشست‌ها در کتابی با عنوان «تاریخ شفاهی کتاب» در ۵۶۰ صفحه با شمارگان ‌هزار نسخه و قیمت ۱۰۰ هزار تومان روانه بازار کتاب شد.

سومین نشست تاریخ شفاهی كتاب، چهارشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۷ تا ۱۹ در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی، كوچه خواجه نصیر، پلاك ۲ برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: