کد خبر: 28275
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 10:36

داخلی

»

اخبار کتاب

برگزاری نشست خبری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

منبع : لیزنا
نشست خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور رئیس نمایشگاه  شنبه نهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.
برگزاری نشست خبری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

به گزارش لیزنا، براساس اعلام ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشست خبری این رویداد فرهنگی  شنبه نهم اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۰ صبح با حضور سید عباس صالحی؛ معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه برگزار می‌شود.

نشست خبری نمایشگاه کتاب تهران در زمان ذکر شده و در محل سالن زنده یاد علی عاشوری در موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس تهران، خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان‌های فلسطین و برادران مظفر جنوبی ساختمان ۱۰۸۰ برگزار می‌شود.

 

بر اساس این گزارش، سیاُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از تاریخ ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

مرتضی
|
Iran
|
1396/02/06 - 12:13
0
0
سلام..اونایی که دانش آموز و دانشجو نیستن و میخوان کتاب بخرن ..چجوری بن تهیه کنن..یا بهشون تعلق نمیگیره..سالهاست هر جا که اسم نمایشگاه کتاب میاد ، اولین چیز شلوغی و ازدحام بازدید کنندگان این نمایشگاهه که به ذهن خطور میکنه، و خیلیها هم میگن که از شلوغی و ازدحامش فراری هستن، اما نظر من عکس اینه ، یعنی یکی از قشنگیها و زیباییهای یه نمایشگاه فرهنگی و علمی همچون کتاب، به تعداد بازدیدکنندگانش بستگی داره و همینه که به من انرژی میده ، یعنی با دیدن این شور و شوق و هیجان مردم و مخصوصا" قشر جوان و دانشجو همیشه هم خودم رفتم و هم به اطرافیانم اینو گفتم و اونارو قانع کردم که این شلوغی جدای از شلوغی مترو، اتوبوس و سایر مکانهای عمومی هستش،امیدوارم امسال خیلی خیلی بیشتر از سالهای دیگه مردم عزیز کشورمونو تو این نمایشگاه ببینیم..با تشکر
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: