کد خبر: 28289
تاریخ انتشار: دوشنبه, 04 ارديبهشت 1396 - 14:46

داخلی

»

اخبار کتاب

فراخوان نامزدی جایزه آسترید لیندگرن

منبع : لیزنا
دبیرخانه‌ انجمن نویسندگان كودك و نوجوان گفت: افراد واجد شرایط نامزدی آسترید لیندگرن  می‌‌توانند فرم امتیازبندی را تكمیل و تا تاریخ 8 اردیبهشت به انجمن ارسال كنند.
فراخوان نامزدی جایزه آسترید لیندگرن

به گزارش لیزنا، براساس اعلام دبیرخانه‌ انجمن نویسندگان كودك و نوجوان، براساس گفت‌وگوهایی که سال گذشته میان فریدون عموزاده خلیلی (رئیس هیئت‌مدیره‌ی انجمن) و مسئولان جایزه‌ یادبود آسترید لیندگرن در نمایشگاه کتاب فرانکفورت انجام گرفت و همچنین درخواست کتبی دبیرخانه‌ جایزه، انجمن نویسندگان كودك و نوجوان برای سال 2018 یك نویسنده را به عنوان نامزد معرفی خواهد كرد.

 

از همین رو برای برخورداری امتیاز یكسان نویسندگان واجد شرایط این جایزه، معیارهایی تعیین شده كه بر اساس این معیارها یك نامزد انتخاب خواهد شد. دو كمیته‌ كارشناسی وظیفه‌ی رسیدگی و انتخاب را برعهده خواهند داشت. بنابراین نویسندگانی كه با توجه به معیارهای اعلام شده، خود را واجد نامزدی آسترید لیندگرن می‌دانند می‌‌توانند فرم امتیازبندی را تكمیل و تا تاریخ 8 اردیبهشت به انجمن ارسال كنند. (این فرم از سایت انجمن قابل دانلود است).

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: