کد خبر: 28322
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 ارديبهشت 1396 - 13:45

داخلی

»

اخبار کتاب

سید عباس صالحی درگذشت زنوزی جلالی را تسلیت گفت

منبع : لیزنا
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور پیامی درگذشت فیروز زنوزی جلالی؛ نویسنده و مدرس داستان نویسی را تسلیت گفت.
 سید عباس صالحی درگذشت زنوزی جلالی را تسلیت گفت

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید عباس صالحی در پیام خود به تلاش بی وقفه و موثر مرحوم زنوزی جلالی در حوزه ادبیات داستانی اشاره کرده و درگذشت وی را خسارتی برای این حوزه دانسته است.

متن پیام دکتر سید عباس صالحی به این شرح است:

«خبر درگشت نویسنده‌ شناخته شده و صاحب قلم کشور، زنده یاد فیروز زنوزی جلالی موجب تاثر گردید. آن مرحوم با سال‌ها تلاشِ مستمر و خلق آثار قابل توجه در حوزه ادبیات داستانی دارای جایگاه خاصی بوده و خواهد بود. از سوی دیگر فعالیت مداوم و بی وقفه‌ در عرصه‌ آموزش داستان نویسی و هدایت نویسندگان جوان، تاثیر حضور ایشان در حوزه ادبیات را دوچندان کرده بود.

مرحوم فیروز زنوزی جلالی با قلم شیوا و روان خود آثار قابل اعتنایی در حوزه ادبیات داستانی با مضامین نیروی دریایی خلق کرد که این موضوع را شاید بتوان مهمترین ویژگی آثار او دانست. درگذشت این نویسنده فقید را که خسارتی برای حوزه ادبیات است به خانواده‌ ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌کنم».

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: