کد خبر: 28417
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 ارديبهشت 1396 - 17:04

داخلی

»

اخبار کتاب

دیدار و گفتگو با رعنا کاظمی مهرآبادی در کتابفروشی آینده

منبع : لیزنا
جلسه روز پنجشنبه چهاردهم اسفند ماه مجله فرهنگی و هنری بخارا به دیدار وگفتگو با مترجم کتاب «دیپلماسی دیجیتال» اختصاص یافته است.
دیدار و گفتگو با رعنا کاظمی مهرآبادی در کتابفروشی آینده

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام مجله فرهنگی و هنری بخارا، کتاب «دیپلماسی دیجیتال» اثرکورنلیوبیولا (دانشگاه اکسفورد) و مارکوس هلمز (دانشگاه ویرجینیا) با ترجمه رعنا کاظمی مهرابادی که از سوی نشر پارسه منتشر شده است. 

دراین نشست صادق خرزای سفیر سابق ایران در فرانسه و سازمان ملل متحد و موسس سایت دیپلماسی ایرانی و دکتر محمد کاظم سجادپور ریاست مرکز اموزش و پژ و هشهای بین الملل وزارت خارجه در مباحث مربوط به کتاب حضور خواهند داشت.

رعنا کاظمی مهرآبادی دانش آموخته علوم سیاسی در مقطع لیسانس و روابط بین الملل در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه تهران است. او که رساله فوق لیسانس خود را با موضوع «اسلام و خرده گفتمان های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران» در سال 91 دفاع کرده است، هم اکنون کاندیدای درجه دکتری در رشته روابط بین الملل از دانشگاه تهران و در حال کار روی رساله دکترای خود است. 

او پیش از این تجربه کار برای سایت های دیپلماسی ایرانی و اقتصاد ایرانی را داشته است و ترجمه کتاب «دیپلماسی دیجیتال» که در سال 2015 از سوی انتشارات راتلج منتشر شده، اولین کتاب او به حساب می آید. این اولین کتاب جامعی است که با دو رویکرد نظری و عملی به موضوع «دیپلماسی دیجیتال» پرداخته است.

جلسه دیدار و گفتگو با رعنا کاظمی مهر ابادی راس ساعت نه ونیم پنجشنبه چهاردهم اردیبهشت ماه در کتابفروشی آینده (بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار) برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: