کد خبر: 28507
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 ارديبهشت 1396 - 08:56

داخلی

»

اخبار کتاب

به مناسبت انتشار کتاب «چراغست این دل بیدار»

دیدار و گفتگو با نیر طهوری در بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار

منبع : لیزنا
به مناسبت انتشار کتاب "چراغست این دل بیدار " از خانم دکتر طهوری جلسه دیدار و گفتگوی پنجشنبه بیست ویکم اردیبهشت ماه کتابفروشی آينده به ایشان اختصاص یافته است.
دیدار و گفتگو با نیر طهوری در بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار

به گزارش لیزنا، نیّر طهوری، تحصیلات دانشگاهی را در رشته معماری دانشگاه شهید بهشتی، و پژوهش هنر دانشگاه تهران گذرانده است.

پایان‌نامه دکتری او با عنوان «اعلام پایان هنر در دوره جدید» به راهنمایی اساتید محترم شهرام پازوکی، داریوش شایگان و ژاله آموزگار، در اولین دوره جشنواره فارابی (1386) حائز رتبه دوم (تنها مقام برگزیده) در رشته «فلسفه، دین، کلام، اخلاق و عرفان» شد.

وی از سال 1380 در دانشگاه‌های گوناگون کشور به تدریس در رشته‌های مختلف هنری مشغول بوده است. تاکنون ده‌ها مقاله پژوهشی، تألیفی و ترجمه به قلم او در تعدادی از نشریات تخصصی هنر و معماری منتشر شده و مجموعه مقالاتش در موضوع حکمت هنر اسلامی با عنوان «ملکوت آینه‌ها» (انتشارات علمی و فرهنگی) به چاپ رسیده است.

در فاصله 1388 ـ 1394 در عضویت هیئت علمی پژوهشکده هنر فرهنگستان هنر بود، و هم‌اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی (واحد علوم و تحقیقات تهران) ضمن تدریس و بر عهده داشتن مدیریت گروه پژوهش هنر، در رشته معماری نیز به فعالیت علمی و آموزشی اشتغال دارد.

در این نشست دکتر ژاله آموزگار، دکتر حمید رضا شعیری و دکتر امیر مازیار در گفتگوها حضور خواهند داشت.

جلسه دیدار و گفتگو با دکتر نیر طهوری در ساعت نه صبح پنجشنبه در بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: