قدیانی منتشر کرد
کتاب های من قهرمانم و مجموعه رمان نبرد هیولاها برای کودکان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه  انتشارات قدیانی، کتاب های من قهرمانم (جلدهای10 و 11)، تقدیم به کودکانی شد که می خواهند مسیر زندگی خود را انتخاب کنند.

دخیل بودن در مسیر داستان، تعیین مسیر آن در پایان و تغییر نهایت اتفاقات پیش آمده در یک کتاب، همه و همه تأثیر مهمی در علاقه­ی کودکان به خواندن این سری از کتاب­ها ایجاد می کند. این کتاب به کتاب هایی که خوانده اید، شباهتی ندارد.

حمله‌ دشمنان فضایی و قلعه‌ مرگ نام این سري از کتاب هاست. اتفاقی که در یکی از این کتاب‌ها می‌خوانید، در سال 2150 میلادی رخ می‌دهد. شما نیز یکی از فرماندهان ارشد نیروی هوایی دفاع کهکشانی هستید و تا امروز در صدها مأموریت خطرناک برای این مجموعه شرکت داشته‌اید. از طرف دیگر در چند جنگ علیه دشمنان فضایی که به اشکال مختلف درصدد نابودی زمین بوده‌اند انجام وظیفه کرده‌اید.... با هر انتخابی که می کنید، به قسمت متفاوتی از کتاب می روید. بعضی از انتخاب هایتان باعث می شوند ماجراجویی تان را با موفقیت به پایان برسانید. ولی سعی کنید با دقت انتخاب کنید. ممکن است در بعضی قسمت­ها شکست بخورید.

مؤسسه  انتشارات قدیانی، کتاب من قهرمانم 10 و 11 نوشتۀ استیو بارلو و استیو اسکیدمور باترجمه سعیدا زندیان را در نوبت اول چاپ در 1100 نسخه به قیمت هر جلد 5000 تومان روانه بازار کتاب کرد.

6گانه‌ ششم نبرد هیولاها با عنوان دنیای آشوب‌زده نوشته آدام بلید و ترجمه محمد قصّاع  نیز منتشر شد.

«تام سخت ترین و خطرناکترین ماموریتش را در پیش دارد. او باید با پیدا کردن شش ماده سحرآمیز برای ساختن معجون، مادرش را از اسارت جادوگر شیطانی نجات دهد. اما هیولاهای ترسناکی از این مواد محافظت می‌کنند....»

مجموعه رمان نبرد هیولاها داستانی است پر ماجرا و فانتزی. جهانی بين واقعيت و خيال، ماجراهايی كه توسط موش غول آسا، شاه مارمولک، ملکه‌ زنبورها، نفرین جنگل، مرد مردابی و خفاش شیطانی به وجود مي آيد.

اين هيولاها كه با طلسم شيطانی جادوگری وحشی مسلح شده اند، سرزمينی را كه روزگاری از آن مراقبت مي كردند، نابود می كنند. اما ساكنان آن سرزمين به جنگ اين هيولاها برمی خيزند.

آیا شما جرئت دارید با تام همراه شوید؟ آیا می توانید از این نبرد جان سالم به در ببرید؟»

6 گانه ششم از سری کتاب های نبرد هیولاها با عنوان «دنیای آشوب زده» جلدهای 31 تا 36 ، به تازگی از سوی موسسه انتشارات قدیانی به نویسندگی آدام بلید و ترجمه  محمد قصاع  در نوبت چاپ اول و با قیمت  هر جلد 6.000تومان روانه بازار کتاب شده است.

این مجموعه در ادامه سری کتاب های نبرد هیولاها می باشد که قبلا 30 جلد آن از سوی این موسسه منتشر شده بود.

 

برای تهيه‌ اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانيد برای خريد اينترنتی به نشانی الكترونيكی نشر قديانی مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه‌‌ی اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نيز با خبر شوید.