کد خبر: 28616
تاریخ انتشار: شنبه, 30 ارديبهشت 1396 - 09:27

داخلی

»

اخبار کتاب

شهر کتاب «مسائل اجتماعی» را نقد می کند

منبع : لیزنا
نشست هفتگی شهر کتاب به نقد و بررسی کتاب «مسائل اجتماعی» اختصاص دارد.
شهر کتاب «مسائل اجتماعی» را نقد می کند

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام موسسه شهر کتاب، به تازگی کتاب دو جلدی «مسائل اجتماعی» نوشته‌ جان مشونیس با ترجمه‌ هوشنگ نایبی به همت پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.

این کتاب نشان می‌دهد که مساله‌ اجتماعی چیست و اساسا چرا و چگونه موضوعاتی معین، مساله‌ اجتماعی به شمار می‌روند و سرانجام چه راه‌حل‌هایی دارند. این اثر، شامل آخرین داده‌ها در زمینه‌ مسائل اجتماعی در آمریکاست که با تحلیل نظری موضوعات و مناقشات امروز جهان بر اساس رویکرد تعبیرگرایی اجتماعی کامل می‌شود. همچنین در فصول این کتاب درباره‌ی فقر، ثروت، اعتیاد، طلاق،ا جنگ و تروریسم دیدگاه‌های گوناگونی مطرح می‌شود.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه دوم خرداد ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «مسائل اجتماعی» اختصاص دارد که با حضور عماد افروغ، سیدحسین سراج‌زاده و هوشنگ نایبی در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر(بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

 

 ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: