کد خبر: 28671
تاریخ انتشار: سه شنبه, 02 خرداد 1396 - 10:03

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز فرایند ورود اطلاعات در سامانه رتبه بندی ISC جهت رتبه بندی سال 96-1395 

منبع : لیزنا
سرپرست ISC از آغاز هفتمین دوره رتبه بندی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور توسط گروه رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) خبر داد.
آغاز فرایند ورود اطلاعات در سامانه رتبه بندی ISC جهت رتبه بندی سال 96-1395 

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام اداره روابط عمومی و همکاري های علمی بين المللی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، طبق اعلام محمدجواد دهقانی، در رتبه بندی سال 96-1395، دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور بر اساس ۲6 شاخص در قالب ۵ معیار کلی پژوهش، آموزش، وجهه بین المللی، تسهیلات - امکانات و فعالیت های اجتماعی- اقتصادی و صنعتی مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار می گیرند.

بدین ترتیب مراکز علمی کشور قادرند از طریق شاخص ها و معیارهای رتبه بندی ISC عملکرد خود را به صورت همه جانبه مورد سنجش قرار دهند و با آگاهی کامل از جایگاه و نقاط قوت و ضعف خویش مسیر رشد و اعتلای جایگاه خود را ترسیم نمایند.

در این راستا نامه ای به کلیه روسای دانشگاه ها و موسسات پژوهشی کشور ارسال شد که ضمن اعلام آغاز دوره جدید رتبه بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، نام کاربری و کلمه عبور جهت تکمیل پرسشنامه الکترونیکی رتبه بندی ارائه شده است.

گروه رتبه بندی ISC در راستای تعالی اهداف آموزش عالی کشور بر آن است تا خدمات گسترده تری به دانشگاه­ ها و موسسات پژوهشی کشور ارائه کند و از همکاری دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی کشور در سطح وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و دیگر نهادها در ادوار گذشته صمیمانه قدردانی کند.

شایان ذکر است که تکمیل اطلاعات و مستندات مورد نظر بر روی وبگاه گروه رتبه بندی حداکثر تا تاریخ 20/6/1396 توسط رابطین دانشگاه امکان پذیر است.

 نتایج رتبه بندی سال 96-1395 در زمستان سال 1396 منتشر خواهد شد. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: