کد خبر: 28753
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 خرداد 1396 - 13:52

داخلی

»

اخبار کتاب

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از انتشار 70 عنوان کتاب حمایت  کرد

منبع : لیزنا
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف پیشرفت و توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، تاکنون از انتشار 70 عنوان کتاب در این حوزه حمایت کرده است.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از انتشار 70 عنوان کتاب حمایت  کرد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، حمایت از نشر کتاب با موضوع فناوری‌های علوم‌ شناختی از‌ جمله فعالیت‌های ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی است؛ بنابراین انتشار کتاب‌های ترویجی و کتاب‌های درسی سفارش داده شده از سوی ستاد یا ناشران علاقه‌مند به حوزه علوم شناختی حمایت می‌شوند. برخی کتاب‌ها‌ فقط به‌صورت دیجیتال و در وب سایت‌ها منتشر می‌شود.

حمایت ستاد از کتاب‌های چاپ شده به‌صورت پرداخت به مولف یا مترجم و خرید از انتشارات است. ستاد از مولفان و ناشرانی که موضوع کتاب‌های آن‌ها مرتبط با علوم شناختی و زیر مجموعه این حوزه شامل علوم انسان‌شناسی، روان‌شناسی، علوم اعصاب، زبان‌شناسی، هوش مصنوعی و فلسفه ذهن باشد نیز از حمایت ستاد برخوردار می‌شوند

کتاب‌هایی که تاکنون از حمایت ستاد بهره‌مند شده‌اند شامل زبان‌شناسی شناختی، روان‌شناسی، علوم اعصاب شناختی، فلسفه ذهن، اقتصاد شناختی، آموزش و پرورش شناختی، توان‌بخشی‌ شناختی و انسان‌شناسی شناختی است

 

کتاب‌ها از سوی کمیته داوری متشکل از متخصصان و صاحب‌نظران هر حوزه بررسی شده‌اند. حمایت از ستاد بعد از تایید این کمیته انجام می‌‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: