کد خبر: 28768
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 خرداد 1396 - 10:10

داخلی

»

اخبار کتاب

دیدار و گفتگو ی بخارا با محمد سرور مولایی در کتابفروشی آینده

منبع : لیزنا
 جلسه این هفته (پنجشنبه یازدهم خرداد ماه) کتابفروشی آینده به دیدار و گفتگو با دکتر محمد سرور مولایی، استاد و نویسنده زبان و ادبیات فارسی اختصاص یافته است.
دیدار و گفتگو ی بخارا با  محمد سرور مولایی در کتابفروشی آینده

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام مجله فرهنگی هنری بخارا، سرور مولایی در شهر غزنی افغانستان متولد و در سال۱۳۴۴در ایران  برای ادامه تحصیل وارد دانشکده ادبیات دانشگاه تهران شد. در سال۱۳۵۵درجه دکتری را دریافت کرد. ایشان سالها در خدمت استادانی همچون پرویز ناتل خانلری، ذبیح الله صفا، عبدالحسین زرین کوب، صادق گوهرین، سادات ناصری و حسین خطیبی بود. مولایی از ۱۳۵۴ در دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی در تهران بهه تدریس زبان و ادبیات فارسی پرداخت. یک دوره هم ریاست دانشگاه بامیان را برعهده داشتند.

 آثار مولایی در مراکز علمی  و دانشگاهی تدریس می شود.

 

جلسه دیدار و گفتگو با دکتر محمد سرور مولایی ساعت 9 صبح روز پنجشنبه و در محل کانون زبان فارسی واقع در خیابان ولیعصر، سه راه زعفرانیه ، خیابان عارف نسب ، پلاک دوازده برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: