کد خبر: 28809
تاریخ انتشار: شنبه, 13 خرداد 1396 - 15:17

داخلی

»

اخبار کتاب

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛  

رئیس و هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب شدند

منبع : لیزنا
  رئیس و اعضای جدید هیئت امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شدند.
رئیس و هیات امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب شدند

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکامی جداگانه رئیس و اعضای هیئت امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران را به مدت سه سال منصوب کرد.

 بر این اساس سید عباس صالحی به عنوان رئیس و علی اصغر کاراندیش، مهدی فیروزان، حسین انتظامی، مرتضی کاظمی، محمود آموزگار و مهدی اسماعیلی‌راد به عنوان اعضای جدید هئیت امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران منصوب شدند.

 لازم به ذکر است در دوره جدید فعالیت‌ هیئت امنای این موسسه برای نخستین بار محمود آموزگار؛ رئیس اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران و مهدی اسماعیلی‌راد؛ مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران(آشنا)، به عنوان نمایندگان تشکل‌های نشر در ترکیب هیئت امنای موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران قرار می‌گیرند.

در متن حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هر یک از این اعضاء آمده است:

« نظر به مراتب علمی و تجارب ارزشمند جناب‌عالی و به استناد ماده 7 اساسنامه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران بنا به پیشنهاد معاون محترم امور فرهنگی و به موجب این حکم به مدت سه سال به عنوان «عضو هیئت امناء موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران» منصوب می‌شوید.

 مقتضی است با همکاری سایر اعضاء، نسبت به تعیین خط مشی موسسه و نظارت بر آن، انتخاب اعضاء هیات مدیره و مدیرعامل و انجام سایر وظایف محوله اقدام فرمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و اعمال سیاست‌های مفید و سازنده در ایجاد تحرک نوین در موسسه، به منظور برگزاری هر چه با شکوه‌تر نمایشگاه‌های داخلی و خارجی موفق و موید باشید.»

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: