کد خبر: 28832
تاریخ انتشار: شنبه, 20 خرداد 1396 - 09:37

داخلی

»

اخبار کتاب

رونمايی از کتاب «امام خمینی (ره)؛ از ولادت تا ارتحال» به زبان اندونزیایی

منبع : لیزنا
کتاب «امام خمینی (ره)؛ از ولادت تا ارتحال» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران به زبان اندونزیایی رونمايی شد.
 رونمايی از کتاب «امام خمینی (ره)؛ از ولادت تا ارتحال» به زبان اندونزیایی

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام  روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در حاشيه برگزاری همایش عدالت اجتماعی از دیدگاه امام خمینی (ره) در محل دانشگاه شریف هدایت‌الله جاکارتا UIN، از کتاب «امام خمینی (ره)؛ از ولادت تا ارتحال» با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی و رئیس دانشکده اصوالدین اين دانشگاه، رونمايی به عمل آمد.

کتاب «امام خمینی (ره)؛ از ولادت تا ارتحال» با بیانی شیوا زندگی امام خمینی (ره) را از ولادت تا ارتحال در 11 فصل مجزا به زبان اندونزیایی روایت كرده است. در انتهای اين اثر ارزشمند، مجموعه‌ای از تصاویر زندگی امام خمینی (ره) به صورت تاریخی خواننده را با زندگی امام راحل در دوران طلبگی، مبارزه، تبعید، بازگشت به وطن، پیروزی انقلاب و دوران رهبری جمهوری اسلامی ايران، آشنا می‌كند.

بنابر اعلام اين خبر کتاب «امام خمینی (ره)؛ از ولادت تا ارتحال» به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با همكاري یکی از ناشران اندونزیایی به چاپ رسیده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: