کد خبر: 28936
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 خرداد 1396 - 13:56

داخلی

»

اخبار کتاب

مشارکت کانون در راه‌اندازی کتاب‌خانه روستایی آروین

منبع : لیزنا
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کنار فعالان شبکه‌های اجتماعی به راه‌اندازی یک کتاب‌خانه کوچک روستایی و برآورده شدن آرزوی آروین، کودک جوانرودی کمک می‌کند.
مشارکت کانون در راه‌اندازی کتاب‌خانه روستایی آروین

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، آروین احمدیانی یا انتشار یک کلیپ تصویری در شبکه‌های اجتماعی آرزو کرده بود که بتواند یک کتاب‌خانه کوچک در روستای بیوند سفلی در شهرستان جوانرود دراستان کرمانشاه برای بچه‌های ساکن این روستا راه‌اندازی کند.

درخواست این کودک و اعتراض او به کمبود امکانات و نداشتن یک کتاب‌خانه در روستایی - که در آن زندگی می‌کند - روزهای گذشته در شبکه‌های اجتماعی بارها هم‌خوان شد و کانون پرورش فکری نیز با اهدای 700 جلد کتاب در این همیاری اجتماعی مشارکت کرد.

در این زمینه رضا موزونی مدیرکل کانون کرمانشاه گفت: پس از منتشر شدن ویدیوی گلایه کودکانه وی در فضای مجازی تصمیم گرفته شد تا 500 جلد کتاب به وی اهدا شود.

موزونی افزود: مذاکراتی با بخشدار و مسئولان محلی شهرستان جوانرود انجام داده‌ایم تا با مشارکت این مسئولان کارهای فرهنگی مناسب کودکان و نوجوانان نیز در این روستا انجام شود.

 

همچنین اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون نیز 200 جلد کتاب به آروین اهدا کرده و قرار است به مدت یک سال یک نسخه از کتاب‌های تازه منتشر شده کانون را برای کتاب‌خانه روستای وی ارسال کند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: