کد خبر: 28940
تاریخ انتشار: یکشنبه, 28 خرداد 1396 - 15:40

داخلی

»

اخبار کتاب

نگاهی به داستان کوتاه «گراکوس شکارچی» در باشگاه کتاب فردوس

منبع : لیزنا
کتابخانه‌ فرهنگسرای فردوس در باشگاه کتاب این هفته در روز دوشنبه 29 خرداد ماه به معرفی، دورخوانی و نقد و بررسی داستان کوتاه «گراکوس شکارچی» اثر فرانتس کافکا می پردازد.
نگاهی به داستان کوتاه «گراکوس شکارچی» در باشگاه کتاب فردوس

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، سلسله محافل ادبی باشگاه کتاب فردوس از جمله برنامه‌های کتابخانه‌ فردوس است که با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و گسترش کتابخوانی، هر دو هفته یکبار روزهای دوشنبه با معرفی و بررسی کتاب های پرمخاطب برگزار می‌شود.

در چهارمین برنامه باشگاه کتاب فردوس در فصل بهار، داستان کوتاه «گراکوس شکارچی» اثر فرانتس کافکا ترجمه احمد گلشیری، توسط جمعی از علاقه‌مندان به مطالعه و کتابخوانی، دورخوانی می شود و جعفر توزنده‌ جانی نویسنده و منتقد ادبی، به نقد و بررسی آن می پردازد.

گفتنی است؛ توزنده جانی با توجه به مقاله ای از میلان کوندرا که در کتاب وصایای تحریف شده آمده است، سیری به جهان داستانی کافکا خواهد داشت و در همین راستا به سوالات مخاطبان نیز پاسخ می دهد.

 

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند دوشنبه 29خردادماه ساعت 17 به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۴۰۸۱۰۴۳ تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: