کد خبر: 28975
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 01 تیر 1396 - 15:45

داخلی

»

اخبار کتاب

نمایشگاه دائمی «آستان کتاب» در تهران افتتاح می‌شود

منبع : لیزنا
 مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) از افتتاح نمایشگاه دائمی «آستان کتاب» در تهران با هدف نمایش کتاب‌های مؤسسات آستان قدس رضوی خبر داد.
نمایشگاه دائمی «آستان کتاب» در تهران افتتاح می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام  روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، حسین سعیدی با بیان این‌که «آستان کتاب» مانند ويترينی دائمی در مركز شهر تهران - علاوه بر فروشگاه - می‌تواند به نمايش آثار و توليدات فرهنگی آستان قدس رضوی و توزيع و فروش آن‌ها در سطح ملی کمک کند، اظهار کرد: در این نمایشگاه حدود 2500 عنوان از کتاب‌های مؤسسات آستان قدس رضوی در معرض دید عموم علاقهمندان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

وی به‌نشر، مؤسسه آفرينش‌های هنری، بنياد پژوهش‌های اسلامی، دانشگاه امام رضا (ع)، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مؤسسه جوانان، سازمان كتابخانهها، موزه‌ها و مركز اسناد و كتابخانه موزه ملی ملک را از مؤسسه‌هایی برشمرد که کتاب‌های آن‌ها در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد و افزود: در این نمایشگاه محصولات گلدسته که اقلام فرهنگی تولیدشده توسط بهنشر را شامل میشود، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل به‌نشر محصولات فرهنگی گلدسته، روان‌شناسی و علوم تربیتی، هنر و نفایس، علوم اجتماعی و مدیریت، علوم پایه و پزشکی را به عنوان برخی از موضوع‌های کتاب‌های نمایشگاه «آستان کتاب» برشمرد و خاطرنشان کرد: فقه و حقوق، شعر و ادبیات، تربیت‌بدنی، کشاورزی، قرآن و ادعیه، علوم قرآنی و حدیث، فرهنگ رضوی، فلسفه و عرفان، خانواده و ازدواج، جامعه و فرهنگ، و معصومان (ع) نیز از دیگر موضوع‌های کتاب‌های این نمایشگاه است؛ علاوه بر این، کتاب‌های پروانه که شامل داستان، شعر و موضوع‌های علمی و آموزشی ویژه کودک و نوجوان است، در «آستان کتاب» به نمایش درخواهد آمد.

سعیدی یادآور شد: علاقهمندان برای بازدید از نمایشگاه «آستان کتاب» میتوانند به خیابان کارگر شمالی، بعد از چهارراه نصرت، کوچه شهید طاهری، شماره 18 مراجعه کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از آخرین اخبار این انتشارات و مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس‌رضوی می‌توانید به این نشانی اینترنتی یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمايندگی‌های سراسر کشور مراجعه کنند.

 

همچنین سامانه پیامکی به شماره 30003209 یا کانال اطلاع‌رسانی به‌نشر از طریق تلگرام به نشانی @behnashr نیز از دیگر راه‌های برقراری ارتباط با این انتشارات است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: