کد خبر: 28992
تاریخ انتشار: شنبه, 03 تیر 1396 - 14:57

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب «مطالعات کاربردی کتابداری و اطلاع‌رسانی» منتشر شد

منبع : لیزنا
مجموعه مقاله‌های حوزه کتابداری و اطلاع‌رسانی در قالب کتاب «مطالعات کاربردی کتابداری و اطلاع‌رسانی» توسط سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران به بازار نشرعرضه شد.
کتاب «مطالعات کاربردی کتابداری و اطلاع‌رسانی» منتشر شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان اسناد و كتابخانه ملی ايران، مقاله‌های کتاب «مطالعات کاربردی کتابداری و اطلاع‌رسانی» که در فاصله زمانی 1388 تا 1390 تولید شده‌اند، در دو قسمت «مقاله‌های دانشگاهی» و «سایر مقاله‌ها» تنظیم شده است.

مؤلفان مقاله‌های دانشگاهی، موضوع‌ها و مسائل مرتبط با دانشگاه و کتابخانه‌‌های دانشگاهی همچون وضعیت نیروی انسانی، نیازهای اعضای هیأت علمی، تولید علم فردی و مشارکتی، پایگاه‌های اطلاعاتی پیوسته، تحلیل استنادی پایان‌نامه‌ها، فناوری‌های وب 2/0 ، خدمات کتابخانه را بررسی و تحقیق کرده‌اند.

 

در بخش سایر مقاله‌ها موضوع‌هایی مانند کارگاه‌های آموزشی، ارزیابی کتابخانه، سواد اطلاعاتی، تعامل کتابدار آموزشگاهی و معلمان، وضعیت و سرانه مطالعه، علم‌سنجی تحقیق و پژوهش شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: