کد خبر: 29003
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 تیر 1396 - 10:11

داخلی

»

اخبار کتاب

کتاب های جدید قدیانی برای معلمان و کودکان

منبع : لیزنا
قدیانی « 501نکته برای معلمان» اثر رابرت دی. رمزی با ترجمه مرتضی مجدفر و وحیدرضا نعیمی و «قصه‌هایی برای 5ساله‌ها و 7ساله‌ها» اثر جمعی از نویسندگان با ترجمه لاله جعفری را منتشر کرد.
کتاب های جدید قدیانی برای معلمان و کودکان

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب « 501 نکته برای معلمان» اثر رابرت دی. رمزی با ترجمه مرتضی مجدفر و وحیدرضا نعیمی در نوبت چاپ ششم روانه‌ بازار کتاب شد.

امروزه برای موفقیت، معلمان به افکار جدیدی و جسورانه ای نیاز دارند تا به کمک آنها ، با دانش آموزان خود رفتار کنند. هم چنین، معلمان به نکات ماندگاری و اثر بخشی در مورد ماهیت تدریس و یادگیری نیاز دارند. این کتاب هر دو مورد را توامان در بر دارد و منبعی الهام بر انگیز برای معلمان تمامی دروس و همه ی دروه های تحصیلی است.

این کتاب شامل اندیشه های تازه ای است که زمان کاربرد آنها فرا رسیده است. هم چنین، همراه با این اندیشه ها، روش های جا افتاده ای را هم یادآوری می کند که هرگز شکست نمی خورند.

انتشارات قدیانی، 501 نکته برای معلمان را در نوبت چاپ ششم، تیراژ 2 هزار و 200نسخه ، 144 صفحه و قیمت 10هزار تومان در اختیار معلمان قرار داد.

قصه‌هایی برای 5 و7 ساله‌ها نیز تجدید چاپ شد.

«قصه‌هایی برای 5ساله‌ها و 7ساله‌ها» اثر جمعی از نویسندگان با ترجمه لاله جعفری در نوبت چاپ ششم تجدید چاپ شدند.

قصه‌های این کتاب‌ها هر کدام حال و هوای خاصی دارد وبه گونه‌ایی نگاشته شده که به لحاظ حجمی و محتوایی مناسب کودکان 5 و 7ساله است. قصه‌ها دارای تنوع زیاد، جذاب و سرگرم کننده هستند.

برخی از عناوین قصه‌ها به شرح زیر است:

شلوار جادویی، گاوها دراز نمی‌کشند، عملیات نجات قطار اشباح، راز فوق سری، داستان دو جادوگر.

در بخشی از کتاب «قصه‌هایی برای 7 ساله‌ها» آمده است:

«جیسون عاشق حیوانات بود. آنها را همان قدر دوست داشت که آدم‌ها را دوست داشت. مطمئن بود که حیوانات هم احساسی مثل او دارند. آنها مثل او گرسنه و تشنه می‌شدند، خسته می‌شدند و گرم و سردشان می‌شد.جیسون می‌فهمید چه موقع گربه‌اش روفس خوشحال است و چه موقع ناراحت...»

کتاب‌های بنفشه (واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی) ، «قصه‌هایی برای 5 ساله‌ها و  7 ساله‌ها» را در نوبت چاپ ششم، تیراژ1 هزار و 650 نسخه با قیمت 9 هزار 500 تومان روانه‌ بازار کتاب نمود.

برای تهیه‌ این كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشی‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به این نشانی الكترونیكی نشر قدیانی نیز مراجعه كنید. علاوه بر این با مطالعه اخبار درج شده در سایت این موسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نیز با خبر خواهید شد.

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: