کد خبر: 29006
تاریخ انتشار: یکشنبه, 04 تیر 1396 - 10:58

داخلی

»

اخبار کتاب

سروش کودکان و خردسالان تیر ماه منتشر شد

منبع : لیزنا
شماره ۳۰۵ ماهنامه سروش کودکان ویژه تیر ماه ۹۶ برای کودکان ۷ تا ۱۱ ساله منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات سراسر کشور قرار گرفت.
سروش کودکان و خردسالان تیر ماه منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات سروش؛ در این شماره مجله سروش، کودکان می توانند در دنیای قصه هایی  چون «کیان بومبالو قطار»، «نام آن سروش»، «کامبیز و دوست فضایی اش!» و «خدایا... » قدم زده و با ادبیات غنی کشورمان آشنا شوند. همچنین شعرهای زیبای «سنگ»، «قطار»، «سفر» و «وروجک»، برای این شماره کودکان در نظر گرفته شده است.

به جایی که درخت ها، علف ها، قارچ ها با جانوران وحشی، پرندگان، حشرات و ... زندگی کنند  جنگل می گویند. صفحه ایرانگردی سروش کودکان اینبار به معرفی تعدادی از جنگل های ایران و جذابیت های آب و هوایی آن سخن می گوید.

مجله سروش کودکان در صفحه معرفی مشاغل به سراغ شغل لوکوموتیوران رفته و به معرفی آن پرداخته است. در این گزارش کودکان با رانندگی قطار و حمل و نقل مسافرها و بارها، ساعت و محل کار لوکوموتیوران ها و درجه های شغلی آنان آشنا شده و اطلاعات خوبی را در این زمینه کسب می کنند.

و اما صفحه علمی اینبار از شگفتی های مغز انسان صحبت می کند. مغز انسان از جدیدترین رایانه های جهان، پیچیده تر است و بشر هرگز نمی تواند دستگاهی شبیه آن را بسازد. در این صفحه مطالب خوبی در مورد رشد سلول های مغزی انسان و عملکرد مغز بر روی تمامی اندام ها آمده است که کودکان را با پیچیدگی های مغز آشنا می کند.

روز هجدهم تیرماه، روز ادبیات کودکان و نوجوانان است به همین مناسبت سروش کودکان مصاحبه ای جذاب و خواندنی با جعفر ابراهیمی(شاهد) یکی از شاعران و نویسندگان حوزه کودک انجام داده و از فرایند سرودن شعر سخن گفته است.

شماره ۳۰۵ سروش کودکان مانند شماره های قبل همراه با نرم افزار هیجان انگیز واقعیت افزوده ارائه شده و لذت مطالعه را همراه با شعر و موسیقی و تصاویر سه بعدی، صدچندان خواهد نمود.

معرفی کتاب، ، نقاشی، سرگرمی‌، جدول و رنگ آمیزی بخش‌های دیگرمجله هست که می تواند برای کودکان جذاب و خواندنی باشد

همین گزارش می افزاید: شماره ۶۲ سروش خردسالان تیر ماه سال ۹۵ برای سنین ۳ تا ۷ ساله منتشر شد و در این مجلّه، قصّه‌ها، شعرها و سرگرمی‌های متنوّعی برای خردسالان ارائه شده است.

مسافرت، روز تولد دم پنبه ای، خونه خاله، روباشاد و مهمونی شعر و داستان های این شماره مجله هستند که خردسالان را با دنیای شعر و قصه همراه می کند.

با ورود به فصل تابستان بسیاری از بچه ها دچار عارضه گرمازدگی می شوند. سروش خردسالان در صفحات میانی خود به این عارضه پرداخته و علائم تشخیص و راه های درمان گرمازدگی را به خردسالان آموزش داده است.

نقاشی من، سرگرمی‌ و بازی به همراه نرم افزار واقعیت افزوده از دیگر بخش‌های جالب و سرگرم کننده برای گروه سنی پیش از دبستان در سروش خردسالان است.

 

علاقمندان برای تهیه مجلات سروش کودکان و سروش خردسالان به باجه های مطبوعاتی سراسر کشور مراجعه یا برای اشتراک با شماره تلفن: ۰۲۱-۸۸۳۴۵۰۶۷ تماس حاصل نمایند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: