کد خبر: 29075
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 تیر 1396 - 14:08

داخلی

»

اخبار کتاب

هشتمین دوره کارگاه داستان‌نویسی آل‌جلال برگزار می شود

منبع : لیزنا
هشتمین دوره آموزش داستان‌نویسی «آل‌جلال» با حضور داود امیریان در اردبیل، شهریار عباسی در خراسان رضوی و محمدرضا شرفی خبوشان در گلستان برگزار می شود.
هشتمین دوره کارگاه داستان‌نویسی آل‌جلال برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، همزمان با روز قلم، سه تن از نویسندگان و استادان داستان‌نویسی کشورمان به دعوت انجمن «ورق‌های خاموش» و دو اداره کل ارشاد خراسان رضوی و گلستان، راهی سه نقطه از کشور می‌شوند تا علاقه‌مندان داستان‌نویسی را با فنون و روش‌های خلق داستان آشنا کنند.

بر اساس این گزارش، در مهم‌ترین برنامه‌ریزی معاونت داستان بنیاد شعر و ادبیات داستانی، هشتمین دوره آموزشی «آل‌جلال» به صورت نیمه‌متمرکز در استان اردبیل و در شهر پارس‌آباد برگزار می‌شود که طی آن، داود امیریان، نویسنده باسابقه و طنزپرداز کشورمان و خالق آثاری چون «جام جهانی در جوادیه» و «گردان قاطرچی‌ها» با 30 نفر از اعضای انجمن «ورق‌های خاموش» این شهر چهره به چهره می‌شود که این دوره آموزشی دو روزه طی پنجشنبه و جمعه، 15 و 16 تیرماه برگزار خواهد شد.

همچنین بر اساس دعوت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و هماهنگی بنیاد شعر و ادبیات داستانی، شهریار عباسی، برگزیده هشتمین دوره جایزه جلال برای حضور در کارگاه آموزش داستان‌ کوتاه «تلنگر» راهی مشهد مقدس می‌شود تا در عصر فردا 13 تیرماه این کارگاه را با داستان‌نویسان جوان خراسان رضوی برگزار کند.

محمدرضا شرفی خبوشان، نویسنده رمان «عاشقی به سبک ون گوک» (نامزد هشتمین دوره جایزه جلال) نیز به درخواست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و دعوت بنیاد، راهی گرگان می‌شود تا در مراسم نکوداشت روز قلم با 50 نفر از ادب‌جویان جوان این استان شمالی، کارگاه آموزش داستان‌نویسی برگزار کند.

 

معاونت داستان بنیاد شعر و ادبیات داستانی با اعلام آمادگی نسبت به اعزام استادان داستان‌نویسی به نقاط مختلف کشور، از توجه ویژه به انجمن‌های ادبی فعال شهرستان‌ها در این مورد خبر داده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: