کد خبر: 29314
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 تیر 1396 - 08:35

داخلی

»

اخبار کتاب

بهره برداری از منابع اطلاعاتی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در سال 1395

منبع : لیزنا
 بر اساس تفاهم نامه منعقده بین مرکز منطقه­ ای اطلاع­ رسانی علوم و فناوری و دانشگاه فرهنگیان،  77 پردیس از دانشگاه فرهنگیان از مدارک علمی و منابع اطلاعاتی مرکز منطقه ای به زبان­های فارسی، انگلیسی و عربی بهره برداری می کنند.
بهره برداری از منابع اطلاعاتی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در سال 1395

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، این تفاهم نامه در تاریخ در تاریخ 9 تیر 1392 منعقد شده است.

بررسی آمار دانلود از پایگاه ­های اطلاعاتی مرکز منطقه­ ای در این سالنشان می­دهد واحدهای «پرديس شهيد رجايي فارس»، «پرديس امام جعفر صادق خراسان جنوبي»، «پرديس شهيد باهنر فارس»، «مركز سلمان فارسي شيراز»، «پرديس شهيدان پاك نژاد يزد»، و «مركز آموزش عالي بنت الهدی صدر فردوس» دانشگاه فرهنگیان به ترتیب رتبه های اول تا ششم را در میزان استفاده از منابع اطلاعاتی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری به خود اختصاص داده اند.

 

 

مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری از سال 1392 امکان استفاده از تمامی مدارک علمی، دسترسی وسیع و بدون محدودیت به متن کامل مقالات الکترونیکی فارسی، مقالات الکترونیکی عربی، مقالات کنفرانس ها، اطلاعات کتاب‌شناختی و متن کامل برخی از پایان نامه‌های انگلیسی و محتوای پایگاه های موضوعی موجود را برای دانشگاه فرهنگیان و تمامی پردیس های آن فراهم آورده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: