کد خبر: 29329
تاریخ انتشار: دوشنبه, 26 تیر 1396 - 22:33

داخلی

»

اخبار کتاب

تنها چهار روز برای ثبت نام در تابستانه کتاب فرصت باقیست

منبع : لیزنا
کتابفروشان برای ثبت نام در طرح«تابستانه کتاب» تنها تا 30 تیرماه فرصت دارند.
تنها چهار روز برای ثبت نام در تابستانه کتاب فرصت باقیست

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، 30 تیرماه آخرین مهلت ثبت نام در طرح تابستانه کتاب است.  کتابفروشان سراسر کشور می توانند با مراجعه به سایتketab.ir  برای شرکت در این طرح ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که این فرصت قابل تمدید نیست.

با گذشت دو هفته  از آغاز ثبت نام در طرح تابستانه کتاب، 623  کتابفروشی از ۳1 استان کشور متقاضی شرکت در این طرح هستند که از این تعداد 499 کتابفروشی در مرکز استان و 124 کتابفروشی در شهرستان ها برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کردند.

 استان تهران تاکنون با 115 کتابفروشی در جایگاه نخست بیشترین تعداد ثبت نام کتابفروشی ها قرار دارد و استان های قم،  اصفهان،  خراسان رضوی، فارس و کردستان به  ترتیب با 84، 71، 60، 35و 28 کتابفروشی در جایگاه های بعدی بیشترین مشارکت قرار گرفته اند.

یادآوری میشود، در این طرح سقف تخفیف برای هر کتابفروشی حداقل ۲۰ میلیون ریال و سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱ میلیون ریال است. خریدار میتواند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتابهای عمومی را با ۲۰ درصد تخفیف و کتابهای کودک و نوجوان را با ۲۵ درصد تخفیف از کتابفروشیهای عضو طرح «تابستانه کتاب» خریداری کنند.

سقف یارانه در این طرح براساس معیارهایی چون موقعیت جغرافیایی، متراژ کتابفروشی، تعداد کتاب و میزان فروش در طرح های قبل، تغییر خواهد کرد. کتابفروشیهای شرکت کننده در طرح باید دارای پروانه کسب با تاریخ معتبر باشند. در صورت تازه تأسیس بودن کتابفروشی حداکثر تا یکسال کتابفروش می تواند با نامه تأیید از اتحادیه ناشران و کتابفروشان مبنی بر در شرف دریافت پروانه، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: