کتاب «نقش و نگارهای ایرانی» به چاپ یازدهم رسید

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات سروش؛ کتاب «نقش و نگارهای ایرانی» مجموعه نقش و نگارهای کلاسیک و سنتی ایرانی و برگرفته از دوره های گوناگون است و نقش نگاری هایی مانند پارچه ها، فرش ها، قالی ها، کاشی ها، گلدوزی ها و سفال ها، به صورت سیاه و سفید و رنگی در این کتاب به نمایش درآمده است.

کتاب حاضر دستمایه تحقیقی، علمی و پژوهشی خوبی برای علاقمندان و هنرمندان نقاشی، گرافیک، تصویرسازی، عکس و طراحی است است که بخشی از عمق عظمت تاریخ هنر در این سرزمین را در ایده، اتود، اجرا و ماندگاری هنرطراحی و خلق نقش و نگار نشان می دهد.

این اثر که با توجه به استقبال و خواست علاقمندان و هنرمندان به چاپ یازدهم رسیده است در ۱۲۰ صفحه، مصور و حاوی طرح های رنگی و سیاه و سفید و با قیمت ۱۴هزار تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به هنرمند و صنعتگران رشته های مرتبط قرار گرفته است.

 

مشتاقان برای تهیه کتاب به صورت تک جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰- ۰۲۱ یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰ – ۰۲۱ مراجعه کنند.