چهارمین نشست «قند پارسی» در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا براساس اعلام اداره‌كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ  ارتباطات اسلامی، چهارمین نشست «قند پارسی»، فردا، یکشنبه، اول مرداد ساعت 18/30 با حضور و سخنرانی غلامعلی حدادعادل، رییس بنیاد سعدی، ابوذر ابراهیمی‌تركمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، قهرمان سلیمانی، معاون پژوهشی و آموزشی این سازمان و شرکت 145 تن از اساتید و دانشجویان زبان فارسی از 44 كشور جهان در حسینیه الزهرا (س)، برگزار می‌شود.

در این مراسم، با توجه به اهمیت زبان فارسی و اهتمام در ترویج دومین زبان جهان اسلام، تعدادی از فارسی‌آموزان به بیان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود پیرامون برگزاری هشتادوچهارمین دوره دانش‌افزایی زبان فارسی می‌پردازند.

اساتید و دانشجویان زبان فارسی از 44 کشور جهان به همت بنیاد سعدی و همكاری‌ نمایندگی‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از كشور و دانشگاه علامه طباطبایی (ره) برای شرکت در هشتادوچهارمین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی بنیاد سعدی از 12 تیر در كشورمان حضور دارند.

 

این دوره با شعار «کیفیت بهتر، محتوای غنی‌تر، آموزش مؤثرتر» در حال برگزاری است و فارسی‌آموزان حاضر در دوره دانش‌افزایی، صبح تا ظهر در كلاس‌های درس حضور دارند و بعد از ظهر را عموماً به بازدید از مناطق تهران می‌گذرانند. همچنین، سفر به اصفهان و كاشان برای آنها برنامه‌ریزی شده است.