کد خبر: 29431
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 مرداد 1396 - 09:52

داخلی

»

اخبار کتاب

حضور 70 تصویرگران در نمایشگاه ایران در پکن

منبع : لیزنا
با داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه انجمن تصویرگران ایران، 70 تصویرگر به نمایشگاه غرفه ایران در نمایشگاه بین‎المللی کتاب پکن 2017 راه‎یافتند.
حضور 70 تصویرگران در نمایشگاه ایران در پکن

به گزارش روابطعمومی انجمن تصویرگران ایران، آرین خانی، آمنه اربابون، آناهیتا تیموریان، الهه جوانمرد، احسان بهمنی، باران صدیقیان بیدگلی، پدرام کازرونی، حسن عامهکن، حسن نوزادیان، حمیده خسرویان، حمیده محبی، رضا دالوند، رضا میرشجاعی، زهرا رسولی، زهرا محمدنژاد، سارا ساوالانپور، سارا میاری، سحر آزادمهر، سحر کریمیانشیرازی، سعیده رضایی بدر، سلیمه باباخان، سمانه صلواتی، شبنم لهراسبی، شیرین شیخی، طراوت جلالیفراهانی، عاطفه فتوحی عطیه مایلی فرتاش، علی خدایی، علی فلاحکردی، غزل فتحالهی، فاطمه خسرویان، فاطمه نخعی، فریبا اصلی، گلبرگ کیانی، گلریز گرگانی، ماهنی تذهیبی، مجید فخارزواره، محبوبه یزدانی، محسن رزاقی، محمد باباکوهی، محمد بررنگی فشتامی، محمد گونجی، محمدحسین ماتک، مرضیه سرمشقی، مریم پیروزمهر،  مریم طهماسبی، مریم محمودیسراجی، مریم محمودیمقدم، مریم ملکیان، مریم یکتافر، مژگان سعیدیاناصل، مسعود قرهباغی، معصومه اعتبارزاده، معصومه صحبتی، منصوره محمدحسینی، مهرزاد سبزواری، مهشید راقمی، میترا عبدالهی، نجوا عرفانی، ندا بشرخواه، نرگس فیاض، نسیم صلاحی، نگین صادقی، نوشین بهیان، هاجر مرادی، هاله توکلی، هاله قربانی، هانیه پارسایی، هما اسحاقی و هومان خیراندیش تصویرگران راه یافته به این نمایشگاه هستند.

این تصویرگران از میان نزدیک به 200 تصویرگر شرکتکننده، با حدود 900 اثر، که در مهلت مقرر اقدام به ارسال آثار خود کرده بودند در یک جلسه داوری که با همکاری گالری آ برگزار شد انتخاب شدند. به این ترتیب 70 اثر از 70 تصویرگر در این رویداد هنری به نمایش در خواهد آمد

قرار است با انتخاب هیئت داوران دو تصویرگر از میان راهیافتگان، انتخاب و معرفی شوند تا توسط موسسه نمایشگاههای فرهنگی ایران به این نمایشگاه در پکن اعزام شوند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب پکن 23 تا 27 آگوست 2017 برابر با 1 تا 5 شهریور 1396 برگزار خواهد شد و ایران به عنوان مهمان ویژه آن انتخاب شده است.

دبیرخانه انجمن تصویرگران با آن گروه از تصویرگرانی که آثارشان را با کیفیت کم ارسال کردهاند برای دریافت فایل با کیفیت از طریق ایمیل اقدام خواهد کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: