کد خبر: 29465
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 13:54

داخلی

»

اخبار کتاب

انتشارات آستان قدس رضوی نمایشگاه‌های کتاب در کاروان‌های «زیر سایه خورشید» برگزار می کند

منبع : لیزنا
نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر همزمان با برگزاری جشن‌های دهه کرامت در سراسر کشور برگذار می شود.
انتشارات آستان قدس رضوی نمایشگاه‌های کتاب در کاروان‌های «زیر سایه خورشید» برگزار می کند

به گزارش  لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات آستان قدس رضوی، حسین سعیدی، مدیرعامل به‌نشر با اشاره به اعزام کاروان‌های «زیر سایه خورشید» برای برگزاری جشن‌های مردمی سالروز میلاد امام رضا (ع)، اظهار کرد: همراه با این کاروان‌ها، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر نیز به‌صورت سیار در برخی شهرهای کشور برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه‌ها را ترویج فرهنگ کتابخوانی برشمرد و افزود: از دیگر اهداف اجرای این طرح می‌توان به ترویج فرهنگ رضوی اشاره کرد. همچنین با برگزاری این نمایشگاه‌ها دسترسی مردم به کتاب‌ها و محصولات فرهنگی به‌نشرآسان‌تر خواهد شد.

مدیرعامل به‌نشر گفت: تاکنون برگزاری این نمایشگاهها در شهرهای تبریز، شهرکرد، طبس، همدان، تربت حیدریه، گلبهار، چناران و بجنورد قطعی شده و برگزاری این نمایشگاه‌ها در برخی دیگر از شهرهای کشور نیز در حال پیگیری است. انتشارات آستان قدس رضوی آمادگی دارد این نمایشگاه‌ها را در سایر شهرهایی که کاروانهای «زیر سایه خورشید» به آن‌ها اعزام می‌شود، برگزار کند.

کاروان‌های «زیر سایه خورشید» با هدف برگزاری جشن‌های دهه کرامت از 22 تیرماه به 700 نقطه از کشور و 150 نقطه از 36 کشور اعزام شده‌اند. جشنهای دهه کرامت از سوم تا 13 مردادماه برگزار می‌شود و این کاروان‌ها در نقاطمورد نظر، هفت هزار برنامه فرهنگی در قالب 40 عنوان در داخل و خارج از کشور با همکاری تشکل‌های مردمی و به میزبانی مردم هر منطقه برگزار می‌کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: