کد خبر: 29469
تاریخ انتشار: سه شنبه, 03 مرداد 1396 - 14:25

داخلی

»

اخبار کتاب

نشست ادبی کانون قلم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود

منبع : لیزنا
نشست ادبی کانون قلم فرهنگسرای فناوری اطلاعات  با حضور جمعی از شاعران و  اعضای کانون، روز چهارشنبه، 4 مرداد ساعت 17 در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
نشست ادبی کانون قلم در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، در این برنامه اعضای کانون به شعر خوانی  و نقد اشعار می پردازند.

کانون ادبی قلم فعالیت خود را از سال 1390  زیر نظر احمد علی خانی ( شاعر و منتقد) آغاز کرده است و با حضور شاعران و منتقدان ادبی به آموزش مبانی شعر( کلاسیک و سپید)،  نقد و بررسی آثار برتر شعر ایران و جهان، اشعار ارائه شده در کانون می پردازد. برگزاری شب شعر با مناسبت های ملی،  مذهبی و بزرگداشت های ادبی از دیگر برنامه های این کانون به شمار می رود.

همچنین قرار است در راستای ایجاد فضایی برای رشد و حمایت از نویسندگان  شعر و متون ادبی, آثار فاخر اعضای کانون با مضامین مذهبی، اجتماعی و فرهنگی تجمیع و در کتابی با مشارکت ناشران فعال منتشر شود.

این کانون روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت 17 تا 19 به فعالیت می پردازد.

 

علاقمندان می توانند برای حضور در این برنامه  و عضویت در کانون قلم به فرهنگسرای فناوری اطلاعات واقع در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری اسلامی  مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: