کد خبر: 29507
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 10:27

داخلی

»

اخبار کتاب

برپایی گالری عکس های «یادگار ماندگار» در موزه هنرهای معاصر فلسطین

منبع : لیزنا
موسسه خانه کتاب، گالری عکس یکصد و ده پیشکسوت اهل قلم را در موزه هنرهای معاصر فلسطین در معرض نمایش قرار می دهد.
برپایی گالری عکس های «یادگار ماندگار» در موزه هنرهای معاصر فلسطین

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، موسسه خانه كتاب، گالري عكس یکصد و ده پيشكسوت اهل قلم را از هفتم تا یازدهم مردادماه در موزه هنرهای معاصر فلسطین در معرض نمايش قرار مي دهد. اين مجموعه عكس ها در گالري های ساير استان ها نيز به نمايش گذاشته خواهد شد.

پرتره یک صد و ده پیشکسوت اهل قلم، عکس های ثبت شده در کتاب «یادگار ماندگار» است که به مناسبت روز قلم از سوی خانه كتاب راهي بازار نشر شده است. این مجموعه اشاره ای به حضور ماندگار چهره هایی از اهل قلم و تاثيرگذاری آثار آنها در سپهر فرهنگی ايران و در عين حال تلاشی برای پاسداشت اين فرهيختگان است.

در اين كتاب صرفا عكس هايي از پيشكسوتان اهل قلم كه در زمان تهيه اين مجموعه در قيد حيات بوده اند همراه با خلاصه زندگينامه و معرفی برخي از آثار آنها آورده شده است. مجلد بعدی مجموعه «یادگار ماندگار» که تهیه و تدوین آن آغاز شده‌است، بیشتر به چهره‌های جوان‌تر حوزه علم و فرهنگ اختصاص خواهد داشت.

موسسه خانه كتاب 13 تيرماه به مناسبت روز قلم در مراسمی با حضور جمعي از پيشكسوتان اهل قلم، ناشران، چهره های فرهنگی و اصحاب رسانه، از كتاب «يادگار ماندگار؛ پرتره يكصد و ده پيشكسوت اهل قلم» رونمايي کرد.

 

علاقمندان برای بازديد از گالری عکس یکصد و ده پیشکسوت اهل قلم می توانند از هفتم تا یازدهم مرداد ساعت 10 تا 18 به موزه هنرهای معاصر فلسطین به نشانی تهران، میدان فلسطین، خیابان طالقانی، خیابان شهید برادران مظفر جنوبی، تقاطع بزرگمهر، شماره 74 مراجعه كنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: