کد خبر: 29520
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 مرداد 1396 - 15:08

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز طرح «تابستانه کتاب» از 15 مردادماه

منبع : لیزنا
طرح «تابستانه کتاب» از 15 مردادماه در کتاب‌فروشی‌های عضو این طرح در سراسر کشور آغاز به کار می‌کند.
آغاز طرح «تابستانه کتاب» از 15 مردادماه

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، طرح «تابستانه کتاب» با شعار «این چنین دوست کتاب است از او دست مدار»  از 15 مردادماه در کتابفروشی‌های سراسر کشور آغاز می شود که بر این اساس علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف 20 تا 25 درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند.

گفتنی است، ثبت نام کتابفروشی ها برای مشارکت در طرح «تابستانه کتاب» تا دهم مردادماه تمدید شده است و کتابفروشان می توانند با مراجعه به سایت ketab.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. لازم به ذکر است که مهلت تعیین شده برای ثبت نام در طرح «تابستانه کتاب» تمدید نمی شود.

تاکنون 734 کتابفروشی از 31 استان کشور متقاضی شرکت در طرح «تابستانه کتاب» هستند که از این تعداد 584 کتابفروشی از مراکز استان ها و 150 کتابفروشی از شهرستان ها عضو طرح شده‌اند.

 

استان تهران با 130 کتابفروشی تاکنون در صدر بیشترین مشارکت کتابفروشی ها قرار دارد و استان های قم، اصفهان، خراسان رضوي، فارس، كردستان،آذربايجان شرقي،كرمان، خوزستان، مازندران، گيلان، همدان، يزد، آذربايجان غربي، كرمانشاه و خراسان جنوبي در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: