کد خبر: 29550
تاریخ انتشار: شنبه, 07 مرداد 1396 - 13:54

داخلی

»

اخبار کتاب

نکوداشت سه دهه تلاش فرهنگی دکتر عماد افروغ

منبع : لیزنا
همزمان با آیین نکوداشت دکتر عماد افروغ، نویسنده و جامعه شناس از چهار عنوان کتاب جدید دکتر عماد افروغ در فرهنگسرای اندیشه رونمایی می شود.
نکوداشت سه دهه تلاش فرهنگی دکتر عماد افروغ

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، آیین نکوداشت و رونمایی از 4 عنوان کتاب تازه منتشر شده دکتر عماد افروغ روز یک شنبه 8 مرداد ماه ساعت 18 در آمفی تئاتر فرهنگسرای اندیشه برگزار می شود.

در این برنامه نکوداشت که با حضور و سخنرانی علی مطهری،  سید عباس صالحی، معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی گلشنی ، فرشته طائرپور و غیره برگزار می شود از 4  عنوان کتاب «ارزیابی انتقادی نهاد علم در ایران»، «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی(جلد دوم)»، «فریادهای خاموش روزنگاشت تنهایی(جلد سوم)» و «نگرش منظومه ای و دیالتیکی به سینما در دفاع از سینمای اجتماعی» رونمایی خواهد شد.

همچنین در این ویژه برنامه محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی به اجرای زنده خواهد پرداخت.

گفتنی است علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88765509 تماس و یا به آدرس فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی نرسیده به پل سیدخندان بوستان اندیشه مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: