کد خبر: 29625
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 11 مرداد 1396 - 14:44

داخلی

»

اخبار کتاب

تب داغ تابستانه کتاب با ثبت نام 936 کتابفروشی

منبع : لیزنا
با ثبت نام 936 کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب، رکورد ثبت نام طرح های قبلی شکسته شد.
تب داغ تابستانه کتاب با ثبت نام 936 کتابفروشی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، مهلت ثبت نام کتابفروشی ها در طرح تابستانه کتاب با استقبال گسترده و بی نظیر کتابفروشان سراسر کشور به پایان رسید.

بر اساس این گزارش، با اعلام آمادگی 936 کتابفروشی از 31 استان کشور برای مشارکت در طرح تابستانه کتاب، رکورد ثبت نام در طرح های قبلی شکسته شد.

برای ارائه یارانه کتاب از طریق کتابفروشان، در مجموع پنج طرح گذشته 1594 کتابفروشی مشارکت کردند که بر این اساس بیشترین میزان مشارکت کتابفروشان در این طرح‌های فصلی، در طرح «تابستانه کتاب» امسال رخ داده است.

در طرح «تابستانه کتاب» که با شعار « اين چنين دوست كتاب است از او دست مدار» از پانزدهم مردادماه در کتابفروشی های عضو طرح آغاز می شود، 936 کتابفروشی ثبت نام و تاکنون ثبت نام 805 کتابفروشی مورد تایید قرار گرفته و تأیید صلاحیت سایر کتابفروشان متقاضی نیز در دست بررسی است.

 

گفتني است، علاقه‌مندان و خريداران كتاب می توانند با همراه داشتن كارت ملي تا پنجم شهریور در مراکز استان ها و تا پانزدهم شهریور در شهرستان ها به کتابفروشی های عضو طرح مراجعه و از تخفيف 20 تا 25 درصدي خريد كتاب در اين طرح تا سقف يكصد هزار تومان استفاده كنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: