کد خبر: 29653
تاریخ انتشار: یکشنبه, 15 مرداد 1396 - 10:24

داخلی

»

اخبار کتاب

آغاز طرح تابستانه كتاب با مشاركت 828 كتابفروشی

منبع : لیزنا
طرح تابستانه کتاب از امروز(15 مردادماه) با مشارکت 828 کتابفروشی از 31 استان کشور آغاز به کار کرد.
آغاز طرح تابستانه كتاب با مشاركت 828 كتابفروشی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، طرح تابستانه كتاب با شعار «این چنین دوست كتاب است از او دست مدار» كه با استقبال پرشور  و درخواست مشاركت 936 كتابفروشی از سراسر كشور همراه بود، با تایید ثبت نام  828 كتابفروشی از امروز (15 مرداد) آغاز شد.

بر این اساس، از بین 828 كتابفروشی تاییده شده در طرح تابستانه كتاب، 631 كتابفروشی از مراكز استان ها و 197كتابفروشی از شهرستان ها عضو طرح شده اند.

در طرح تابستانه كتاب، استان تهران با 151 كتابفروشی، اصفهان با 98 كتابفروشی و  قم با 94 كتابفروشی بیشترین مشاركت را داشته اند كه در مقایسه با طرح های مشابه، افزایش استقبال كتابفروشی‌ها از این طرح را نشان می‌دهد.

گفتنی است، علاقه‌مندان و خریداران كتاب می توانند با همراه داشتن كارت ملی تا پنجم شهریور در مراكز استان ها و تا پانزدهم شهریور در شهرستان ها به كتابفروشی های عضو طرح مراجعه و از تخفیف 20 تا 25 درصدی خرید كتاب در این طرح تا سقف یكصد هزار تومان استفاده كنند.

علاقمندان می توانند با استفاده از «اپلیكیشن  كتابفروشی» كتابفروشی های سطح شهر را بر روی نقشه مشاهده كرده و بهترین مسیر برای رسیدن به آن را پیدا كنند. همچنین این اپلیكیشن با امكان بروزرسانی خودكار، شماره تماس و آدرس تمامی كتابفروشی های دارای مجوز را در اختیار كاربران قرار می دهد و آنها  را برای رسیدن به مقصد راهنمایی خواهد كرد. این اپلیكیشن را می توانید از این سایت دانلود كنید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: