کد خبر: 29749
تاریخ انتشار: سه شنبه, 17 مرداد 1396 - 21:22

داخلی

»

اخبار کتاب

 پری نخلستان به کمک بچه‌های خرمشهر می رود

منبع : لیزنا
رمان کودکانه پری نخلستان اثر حسین فتاحی توسط نشر قدیانی در نوبت چاپ چهارم روانه‌ بازار کتاب شد.
 پری نخلستان به کمک بچه‌های خرمشهر می رود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات قدیانی، در معرفی این کتاب آمده است:در جنوبی‌ترین شهر ایران، «خرمشهر»، پسری به نام «صالح» همراه با پدر و مادر زندگی می‌كرد. همه او را صالی صدا می‌زدند. صمیمی‌ترین دوست او بهنام بود كه به همراه ننه‌صفورا زندگی می‌كرد. سالی هرسال تابستان به همراه خانواده به شیراز می‌رفت. 

او یك تابستان كه صالی به تنهایی در خرمشهر ماند، عراقی‌ها خرمشهر را اشغال كردند. آنها همه‌جا را بمباران كردند. بمبی به یك خانه اصابت كرده بود. كبوتر و كلاغ مهربانی صالی را از وجود نوزاد سه‌ماه‌ای، در آن خانه مطلع كردند و او به همراه بهنام كودك را نجات داده و به ننه‌صفورا سپردند. 

برادر صالی «جاسم» برای جنگ با عراقی‌ها به شلمچه رفته بود. صالی به خواست پدر برای یافتن جاسم رفت، اما در راه زخمی شد و دوباره كلاغ و كبوتر مهربان به یاری او شتافتند، آنها به صالی گفتند كه پیش نخلی كه به پری نخلستان مشهور است برود. پری نخلستان دارای قدرت جادویی بود و مثل انسان‌ها می‌توانست خم و راست شود و سرسبز بود. 

پری نخلستان وقتی صالی را دید، با مهربانی او را دربرگرفت و مداوایش كرد. در پی حوادثی بهنام و صالی دچار دردسر می‌شوند و این بار نیز به كمك پری نخلستان نجات پیدا می‌كنند. 

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی این رمان کودکانه را در 191 صفحه، تیراژ 1هزار و 100 نسخه، قیمت 12هزار تومان و نوبت چاپ چهارم در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهيه اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌های معتبر سراسر كشور، می‌توانيد برای خريد اينترنتی آن به نشانی الكترونيكی نشر قديانی نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين موسسه فرهنگی از تازه‌های نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: