کد خبر: 29797
تاریخ انتشار: شنبه, 21 مرداد 1396 - 15:29

داخلی

»

اخبار کتاب

محافل ادبی مراکز منطقه 5 در هفته چهارم مردادماه

منبع : لیزنا
مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در هفته چهارم مردادماه سال جاری، با برگزاری محافل مختلف ادبی، میزبان شاعران و اهالی ادب و فرهنگ است.
محافل ادبی مراکز منطقه 5 در هفته چهارم مردادماه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، فرهنگسرای فردوس،  مجتمع فرهنگی هنری نور و خانه فرهنگ آیه در هفته جاری با برگزاری 6 محفل ادبی همچون حافظ خوانی، محفل طنز شکرستان، انجمن قلم، محفل ادبی شعر و ترانه، انمن ادبی ققنوس،محفل طنز قند و نمک میزبان شاعران، ادیبان و علاقمندان به شعر و ادب است.

بر اساس این گزارش؛ محفل ادبی حافظ خوانی با قدمعلی سرامی روز شنبه 21 مردادماه ساعت 17 در فرهنگسرای فردوس، انجمن ادبی شعر و ترانه با دبهروز یاسمی روز یکشنبه 22 مردادماه ساعت 17 در فرهنگسرای فردوس، محفل طنز و فکاهی شکرستان با حضور شاعران طنزپزداز و اجرای شروین سلیمانی روز دوشنبه 23 مردادماه ساعت 17 در خانه فرهنگ آیه، انجمن ادبی ققنوس با اجرای مینا آقازاده و شعرخوانی شاعران مطرح کشور روز دوشنبه 23 مردادماه ساعت 17 در مجتمع فرهنگی هنری نور، انجمن قلم با اجرای احمد علیخانی روز سه شنبه 24 مرداد ماه ساعت 17در فرهنگسرای فردوس و محفل شعر طنز قند و نمک با اجرای سعید بیابانکی و شعرخوانی شاعران طنزپرداز کشور در فرهنگسرای فردوس برگزار می شود.

 علاقمندان به شرکت در این محافل ادبی می توانند در تاریخ های یاد شده به فرهنگسرای فردوس، مجتمع فرهنگی هنری نور و خانه فرهنک آیه به نشانی های ذیل مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های اعلام شده، تماس بگیرند.

ـ فرهنگسرای فردوس: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی  تلفن44058900 

ـ مجتمع فرهنگی هنری نور: فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب  تلفن 44088708

 

ـ خانه فرهنگ آیه: شهرک اکباتان، فاز 1، روبروی ورزشگاه راه آهن تلفن  44656495

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: