کد خبر: 29819
تاریخ انتشار: یکشنبه, 22 مرداد 1396 - 09:05

داخلی

»

اخبار کتاب

هشتمین شماره فصلنامه «نقد كتاب فقه و حقوق» منتشر شد

منبع : لیزنا
شماره هشتم «فصلنامه نقد کتاب فقه و حقوق»ویژه زمستان 1395 به سردبیری حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی احمدی ابهری و صاحب امتیازی موسسه خانه کتاب منتشر شد.
هشتمین شماره فصلنامه «نقد كتاب فقه و حقوق» منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه كتاب، در این شماره از فصلنامه یادشده، آثاری از حجت الاسلام والمسلمین رحیم نوبهار، محمد امامی‌پور، حجت الله محمد شاهی، سیداحمد كاظمی موسوی و...  به چشم می‌خورد.

«نقد مكتوب» این شماره از فصلنامه «فقه و حقوق» دربردارنده،  9 مقاله علمی است كه نویسندگان هر كدام از مقالات به بررسی كتابی با موضوع «فقه و حقوق» پرداخته‌اند.

«نقد و نظری بر كتاب تحول قدرت» عنوان مقاله‌ای نوشته حجت الله محمد شاهی، دانشجوی دكتری حقوق عمومی است. شاهی این مقاله را در نقد و بررسی كتاب «تحول قدرت:دولت و حاكمیت از سپیده دمان تاریخ تا عصر جهانی شدن» نوشته است.

«كتاب فسخ معامله با استناد به خیار تبعیض صفقه » نوشته سیدمحمدآرتا تنها مطلب منتشر شده در بخش «نقد ویرایش» این شماره از فصلنامه نقد كتاب «فقه و حقوق» است. «گوناگون»، «بخش عربی» و «انگلیسی» سه بخش پایانی این شماره از فصلنامه را در بر می گیرند.

«نقد و بررسی كتاب تاثیر تحریم بر سلامت و بهداشت عمومی» نوشته سید یاسر ضیائی و «چند گزارش از چند نشست نقد كتاب‌های فقهی و حقوقی در دانشگاه علوم قضایی» نیز در بخش نقد شفاهی این فصلنامه به چاپ رسیده‌ است.

در بخش «گوناگون» هشتمین شماره این فصلنامه  مقاله های «سه منظومه فقهی كهن» نوشته علی نجفی و «زندگی‌نامه علمی و آثار آیت‌الله محمدعلی سنقری حائری» نوشته  حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله عباسی و حجت‌الاسلام والمسلمین علی قنبریان» پیش روی خوانندگان قرار گرفته است.

 

هشتمین شماره فصلنامه نقد كتاب «فقه و حقوق» از سوی موسسه خانه كتاب با سردبیری حجت‌الاسلام سید محمدعلی احمدی ابهری به بهای۱۰ هزار تومان منتشر شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: