کد خبر: 29848
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 مرداد 1396 - 11:30

داخلی

»

اخبار کتاب

مجله‌ ادبی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان منتشر کرد

فراخوان دومین کارگاه نویسندگی اسالم

منبع : لیزنا
دومین کارگاه نویسندگی اسالم، هم‌زمان با سال‌مرگ جلال آل احمد دومین کارگاه نویسندگی در اسالم گیلان برگزار می‌شود.
فراخوان دومین کارگاه نویسندگی اسالم

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، هم‌زمان با سالگرد درگذشت جلال آل احمد دومین کارگاه نویسندگی در اسالم گیلان برگزار می‌شود.

 این کارگاه با موضوع «روایت‌نویسی» با تأکید بر سه محور «نظریه‌های روایت»، «کاربردهای روایت» و «روایت به مثابه سوژه» تشکیل می‌شود.

حسین دهباشی، محمد جواد جزینی، علیرضا کمری، فاطمه توفیقی و تنی چند از اساتید برجسته کشور در این کارگاه حضور یافته‌ و تجارب خود را در زمینه روایت نویسی با شرکت کنندگان به اشتراک می گذارند. علاقه‌مندان می‌توانند با نوشتن روایتی حداکثر ۲هزار کلمه‌ایی در یکی از موضوعات روایت کار و کارآفرینی، روایت روزمرگی، روایت عشق و روایت اعتراض تا ۵ شهریور ماه و ارسال آن به آدرس پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  خود را در معرض داوری و انتخاب برای این کارگاه قرار دهند.

 

این کارگاه از ۱۵ تا ۱۸ شهریور ماه در اسالم گیلان برپا می‌شود. دوره اول این کارگاه سال ۹۵ با موضوع «مستند‌ نگاری» در اسالم و با حضور اساتیدی همچچون رضا امیرخانی، مرتضی سرهنگی و محمدرضا زائری برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: