کد خبر: 29877
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 13:47

داخلی

»

اخبار کتاب

کارگاه آموزشی در کانون قلم اولی‌ها

منبع : لیزنا
کانون «قلم‌ اولی‌ها» کارگاه تخصصی آموزش نویسندگی را برای اعضای کانون در رده سنی ۱۷ تا ۴۰ سال به صورت رایگان برگزار می‌کند.
کارگاه آموزشی در کانون قلم اولی‌ها

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، کانون قلم اولی‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران کارگاه تخصصی آموزش نویسندگی را برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

پس از اعلام فراخوان این دوره آموزشی ۳۸۱ علاقه‌مند به نویسندگی در این کانون ثبت نام کردند که در هفته پایانی مردادماه از طریق آزمون سطح سنجی، شرکت‌کنندگان تعیین سطح شده و در گروه‌های مختلف در کلاس‌های نویسندگی شرکت می‌کنند.

این کارگاه‌های تخصصی شهریور ماه در مرکز آموزش علمی کاربردی سازمان فرهنگی هنری در ۱۶ جلسه برگزار می‌شود و در پایان از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به فراگیرانی که موفق به کسب امتیازات لازم شده‌اند، گواهی‌نامه پایان دوره ارائه شده و آثار برتر فراگیران در مجموعه‌ای مستقل منتشر خواهد شد.

 

همچنین این دوره آموزشی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصویربرداری شده و فیلم آن در قالب لوح فشرده به تمامی شرکت‌کنندگان ارایه می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: