کد خبر: 29879
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 13:55

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد و بررسی کتاب «یک نفر ردشد از کنار دلم» در فرهنگسرای ملل

منبع : لیزنا
 کتاب داستانی «یک نفر ردشد از کنار دلم» به نویسندگی اسدالله شعبانی  در ادامه  سری برنامه های چهارشنبه های کتاب 25 مرداد ماه در فرهنگسرای ملل نقد و بررسی می شود.
نقد و بررسی کتاب «یک نفر ردشد از کنار دلم» در فرهنگسرای ملل

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای ملل ؛ «یک نفر رد شد از کنار دلم»  از سروده های اسدالله شعبانی برای نوجوانان است که با تصویرگری پرستو احدی منتشر شده است.

اسدالله شعبانی، سال 1337در همدان در حوالی الوند به دنیا آمد  او نام آشنایی برای بسیاری از كودكان و نوجوانانی است كه كتابخوانند و بارها و بارها نام او را پس از خوانده شدن شعر از زبان مجری برنامه كودك شنیده اید.

وی  می گوید: «در حوزه های مختلف شعر و داستان و مقاله فعالیت داشته است و حدود ۴۰۰ كتاب تالیف كرده ام كه بخش اعظم آن را شعر و داستان بچه ها تشكیل می دهد

 برخی از آثار اسدالله شعبانی عبارتند از :خانه ی ما خانه ی آهوها،جوجه طلایی،موش های نقاشی،زمین کوچک من،ما با هم،آواز توکا،ماهیخوارحیله گر،خاله پیره زن و سه قصه کوتاه،ماه نو نگاه نو،حیوانات جنگل،گنجشک و پنبه دانه ،شنگول و منگول(قصه ی منظوم) و...... شاعر و شب بو و قصه های شیرین شاهنامه اشاره كرد

چهارشنبه های کتاب عنوان نشست های ادبی  است که همزمان با  اجرای طرح پویش کتابخوانی در کتابخانه امیر کبیر واقع در فرهنگسرای ملل برگزار می شود..

 

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ یادشده از ساعت 16 تا 18   به  نشانی بزرگراه صدر، خیابان قیطریه ، فرهنگسرای ملل  مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر از برنامه های این مرکزمی توانند  به نشانی اینترنتی و یا کانال تلگرام فرهنگسرا به نشانی @farhangsaramelal1 مراجعه کنند.     

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: