کد خبر: 29884
تاریخ انتشار: سه شنبه, 24 مرداد 1396 - 16:22

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد و بررسی کارنامه ادبی و سیر تحول قلم حسنا محمدزاده در فرهنگسرای بهمن

منبع : لیزنا
 بررسی کارنامه ادبی و سیر تحول قلم «حسنا محمدزاده» موضوع مورد بحث این هفته نشست کانون ادبی بهمن در فرهنگسرای بهمن است.
نقد و بررسی کارنامه ادبی و سیر تحول قلم حسنا محمدزاده در فرهنگسرای بهمن

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ این برنامه عصر روز چهارشنبه بیست و پنجم مرداد و با اجرای  اصغر علی کرمی در سالن مبارک این فرهنگسرا برگزار می شود.

رضا اسماعیلی، حمیدرضا شکارسری و علی داودی از ساعت 17 تا 20 در این فرهنگسرا حضور یافته و آثار این نویسنده معاصر را به بوته نقد می برند.

مرتضی طاهری، مصطفی جوادی، علی آبان، محمد ثابت ایمان، محمدروحانی، عبدالرضا مدرس زاد، علیرضا فولادی، فرامز عرب عامری، حسین باغشیخی، سید رسول پیره، قادر طراوت پور، کامران شرفشاهی و حسین اسرافیلی به عنوان میهمان در این نشست ادبی حضور خواهند داشت.

شعرخوانی ادریس بختیاری، رویا باقری، فلورا تاجیکی، مریم ترنج، محسن سلطانی، طیبه شادمانی، اسد صفایی، افسانه غیاثوند، الهه کاشانی، وحید مدرس زاده، سیده فاطمه موسوی و سعیده موسوی زاده بخش دیگری از برگزاری این محفل ادبی در منطقه 16 است.

 

علاقمندان برای حضور در نشست هفتگی کانون ادبی بهمن می توانند روزهای چهارشنبه هرهفته از ساعت 17 تا 19 به تالار مبارک فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55304138 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: