کد خبر: 29928
تاریخ انتشار: شنبه, 28 مرداد 1396 - 08:57

داخلی

»

اخبار کتاب

«حریر خیا» در فرهنگسرای سرو رونمایی می شود

منبع : لیزنا
فرهنگسرای سرو آیین رونمایی از  کتاب حریر خیال را امروز، (شنبه 28 مردادماه) با حضور مهناز صفری نویسنده کتاب وجمعی از علاقه مندان به حوزه شعر و ادبیات فارسی برگزار می کند.
«حریر خیا» در فرهنگسرای سرو رونمایی می شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه شش ، فرهنگسرای سرو با هدف ترویج مفاهیم ادبی  و ایجاد زمینه های علاقه مندی جوانان به ادبیات و شعر فارسی، مراسم رونمایی از کتاب حریر خیال  نوشته مهناز صفری را شنبه 28 مردادماه از ساعت 17 در سالن فرهنگسرای سرو به همراه جلسه نقد و بررسی برگزار می کند.

 

این برنامه با مشارکت کانون ادبی قلم برگزار شده و حضور عموم علاقه مندان در برنامه آزاد  است. مخاطبان برای  شرکت در برنامه می توانند به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، فرهنگسرای سرو مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با  شماره تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: