کد خبر: 30064
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 شهریور 1396 - 09:12

داخلی

»

اخبار کتاب

شمارش معکوس برای پایان طرح تابستانه کتاب در مراکز استان ها

منبع : لیزنا
 با باقی ماندن سه روز تا پایان طرح تابستانه کتاب در مراکز استان ها قریب 400 هزار نسخه کتاب از سوی بیش از 160 هزار نفر  خریداری شده است.
شمارش معکوس برای پایان طرح تابستانه کتاب در مراکز استان ها

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی  خانه کتاب، در هجدهمین روز از اجرای طرح «تابستانه کتاب» که با مشارکت 813 کتاب‌فروشی از 31 استان کشور در حال برگزاری است، تعداد کتاب‌های فروش رفته تا کنون به بیش از 400 هزار نسخه رسیده است.

طرح «تابستانه کتاب» با شعار «این چنین دوست کتاب است از او دست مدار» تا سوم شهریور در مراکز استان ها ادامه دارد.

در این طرح، استان تهران با 148 كتابفروشي، اصفهان با 97 کتابفروشی و قم با 93 کتابفروشی بیشترین مشارکت را در این طرح داشته‌اند. استان‌های سیستان و بلوچستان و کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان  هر کدام با 3 کتابفروشی کمترین میزان مشارکت را در این طرح داشته‌اند.

علاقه‌مندان و خریداران کتاب می‌توانند تا سوم شهریور در مراکز استان‌ها و تا 13 شهریور  در شهرستان‌ها به کتابفروشی‌های عضو طرح مراجعه و از تخفیف ۲۰ تا ۲۵ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: