با استقبال علاقمندان حوزه ارتباطات
کتاب «ارتباط شناسی 2» مهدی محسنیان راد منتشر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی انتشارات سروش؛ در تاریخ نشر کتاب در ایران، کم سابقه است که نگارش مجدد یک اثر یک جلدی، منتهی به افزودن بیش از 500 صفحه مطلب کاملاً جدید باشد. این ویژگی سبب شده که کتاب ارتباط شناسی که تا کنون 16 بار تجدید چاپ شده، در قالب یک کتاب تازه با عنوان «ارتباط شناسی 2» منتشر شود. ويرايش دوم کتاب «ارتباط ‌شناسی» آنچنان متمايز از ويرايش نخست آن است که می‌شود آن را کتابی جديد، اثری غنی و نو در حوزه دانش ارتباط ‌شناسی تلقی کرد.

   نویسنده در این اثر دستاوردهای علمی مهم و به روزی را ارائه داده که می‌تواند دانشی پایه و در عین حال کاربردی را برای تمامی دست‌اندرکاران ارتباطات در ایران فراهم کند.

چاپ هفدهم کتاب «ارتباط شناسی 2» در 910 صفحه و با قیمت 45 هزار تومان از سوی انتشارات سروش منتشر و در اختیار علاقمندان به دانش ارتباط شناسی قرار گرفت.

مشتاقان برای تهیه کتاب به صورت تک‌جلدی و کلی به فروشگاه مطهری سروش به نشانی: خیابان شهید مطهری، نرسیده به خیابان شهید مفتح، جنب ساختمان سروش، تلفن ۸۸۳۱۰۶۱۰-۰۲۱ یا به فروشگاه مرکزی سروش (ترنجستان سروش) به نشانی: خیابان انقلاب، بعد از تقاطع ابوریحان، بین خیابان وصال و فلسطین، فروشگاه ترنجستان سروش، تلفن ۶۶۴۹۳۶۲۰-۰۲۱ مراجعه کنند.