کد خبر: 30214
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 شهریور 1396 - 13:44

داخلی

»

اخبار کتاب

سه پژوهشکده و 9 گروه پژوهشی ایرانداک تصویب شد

منبع : لیزنا
شورای گسترش آموزش عالی، ضمن موافقت با تغییر نام پژوهشکده «جامعه، علوم و فناوری اطلاعات» به پژوهشکده «جامعه و اطلاعات» با گروه‌های پژوهشکده‌های «فناوری اطلاعات»، «علوم اطلاعات» و «جامعه و اطلاعات» موافقت قطعی به‌عمل آورد.
سه پژوهشکده و 9 گروه پژوهشی ایرانداک تصویب شد

ایرابه گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، 9 گروه پژوهشی مربوط به سه پژوهشکده پژوهشگاه به تصویب قطعی شورای گسترش آموزش عالی رسید.

پژوهشکده فناوری اطلاعات شامل گروه‌های پژوهشی «مدیریت فناوری اطلاعات»، «سیستم‌های اطلاعاتی»، و «کسب و کار الکترونیک»، پژوهشکده علوم اطلاعات شامل گروه‌های پژوهشی «اصطلاح‌شناسی و هستان‌شناسی»، «زبان‌شناسی رایانشی» و «علم‌سنجی و تحلیل اطلاعات» و پژوهشکده جامعه و اطلاعات شامل گروه‌های پژوهشی «سیاست اطلاعات»، «اخلاق و حقوق اطلاعات» و «مطالعات اجتماعی اطلاعات» به تصویب رسیدند.

 

گروه‌های پژوهشی ایرانداک در نشست 25 تیر ماه 1396 شورای گسترش آموزش عالی به تصویب رسید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: