کد خبر: 30352
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 شهریور 1396 - 15:42

داخلی

»

اخبار کتاب

دو کتاب جدید قدیانی برای کودکان

منبع : لیزنا
«قصه‌های قد و نیم قد» و «کلاس کوچولو ها» از سوی انتشارات قدیانی برای کودکان منتشر شد.
دو کتاب جدید قدیانی برای کودکان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی مؤسسه انتشارات قدیانی، مجموعه «70 قصه قد و نیم قد برای کودکان» نوشته  فریبا کلهر  و با تصویرگری تعدادی از تصویرگران در قطع خشتی کوچک روانه بازار کتاب شد.

این کتاب شامل 70 قصه برای کودکان است که تصویرگری‌های رنگی و متناسب با موضوع به جذابیت داستان‌ها افزوده و فهمیدن آنها را آسان‌تر نموده است. این اثر قبلا نیز به صورت جلدهای مجزا و همچنین مجموعه آن در قطع رحلی به چاپ رسیده است. در ضمن جزو کتاب‌های معرفی شده در کتابنامه رشد آموزش و پرورش است.

 فریبا کلهر رمان‌نویس و نویسنده ادبیات کودک و نوجوان است. وی فعالیت خود را از دهه شصت و با حضور در مجله‌های رشد، در حیطه ادبیات داستانی کودک و نوجوان آغاز کرده و تألیفات زیادی نیز در این حیطه از خود برجای گذاشته ‌است. تا کنون صدها قصه نوشته است و کارهای ارزشمندی در بازنویسی اسطوره‌ها انجام داده. وی با نوشتن بیش از هزار قصه و بازنویسی و ... به عنوان بانوی هزار قصه شناخته شده است.

کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی، مجموعه «قصه‌های قد و نیم قد برای کودکان» نوشته فریبا کلهررا در نوبت چاپ اول، تیراژ3 هزار و 300 نسخه و قیمت 12هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

کتاب «کلاس کوچولوها» اثر زوزا وربوآ و ترجمه اشرف کریمی در نوبت چاپ چهارم تجدید چاپ شد.

در هریک از داستان‌های ساده و مصور این مجموعه، شخصیت‌های جانوری مانند شیر، پنگوئن، زرافه و کوالا با مشکلات گوناگونی مواجه‌اند. اما آن‌ها به کمک یکدیگر و با شیوه‌هایی ساده، اما موثر مشکل خود را حل می‌کنند. نقاشی‌های شاد و رنگارنگ هر کتاب بر جذابیت آن افزوده است.

این مجموعة هشت جلدی حاوی هشت داستان کوتاه برای پیش‌دبستانی‌ها و کودکان سال‌های اول و دوم ابتدایی تحت این عناوین است: شیرکوچولو؛ ببر کوچولو،کوالا کوچولو، زرافه کوچولو، فیل کوچولو، پنگوئن کوچولو،کرگردن کوچولو،گورخر کوچولو، این کتاب به صورت جلدهای جداگانه نیز به چاپ رسیده است.

در داستان «شیر کوچولو»، «لئو» تصمیم دارد تا برای نمایشی که قرار است به زودی در مدرسه اجرا شود نقش رابین هود را بازی کند. او بر این اساس روزی با قیچی به کوتاه کردن موهایش می‌پردازد تا بدین‌ترتیب به رابین‌هود شباهت پیدا کند، اما ناگهان متوجه می‌شود موهایش بیش از اندازه کوتاه شده است. لئو که اکنون دیگر از بازی در نقش رابین‌هود ناامید شده، به گفتة دوستانش تصمیم می‌گیرد تا با داشتن همین موهای کوتاه به بازی در این نقش بپردازد.

کلاس کوچولوها در نوبت چهارم چاپ و تیراژ 1هزار و 100نسخه و قیمت 30هزار تومان از سوی کتاب‌های بنفشه واحد کودک و خردسال انتشارات قدیانی در اختیار کودکان قرار گرفت.

 

براي تهيه اين كتاب‌ علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: