کد خبر: 30521
تاریخ انتشار: شنبه, 25 شهریور 1396 - 13:56

داخلی

»

اخبار کتاب

نقد مجموعه غزل «دورتر» در یکشنبه‌های شعر

منبع : لیزنا
مجموعه غزل «دورتر» سروده امیرعلی سلیمانی، عصر فردا در یکشنبه‌های شعر بنیاد شعر و ادبیات داستانی،با حضور اسماعیل امینی و حسین جلال پور مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
نقد مجموعه غزل «دورتر» در یکشنبه‌های شعر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، برنامه «یکشنبه‌های شعر» که در هفته آخر هر ماه به دبیری غلامرضا طریقی، سردبیر سایت نقد شعر برگزار می‌شود، فردا عصر میزبان دکتر اسماعیل امینی و دکتر حسین جلال‌پور به عنوان منتقدان مجموعه غزل «دورتر» سروده امیرعلی سلیمانی است.

«دورتر» تازه‌ترین مجموعه شعر سلیمانی شامل ۳۸ شعر در قالب‌های غزل و غزل مثنوی است که از سوی انتشارات فصل پنجم منتشر شده است. این کتاب هفتمین مجموعه شعر شاعر است که در ادامه مجموعه «نزدیک‌تر»، عشق و مرگ، اصلی‌ترین دغدغه‌های شاعر را شامل می‌شود. ۲۸ غزل و ۱۰ غزل مثنوی اشعار این مجموعه را شکل داده‌اند.

 

برنامه «یکشنبه‌های شعر» فردا یکشنبه ۲۶ شهریورماه از ساعت ۱۶:۳۰ در سالن جلال آل‌احمد بنیاد شعر و ادبیات داستانی، واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه اعرابی ۵، شماره ۶ برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: