کد خبر: 30534
تاریخ انتشار: یکشنبه, 26 شهریور 1396 - 08:58

داخلی

»

اخبار کتاب

اصلاحیه آمار نشر مردادماه

منبع : لیزنا
بر اساس فهرست پرشمارگان ترین کتاب‌های منتشر شده در مرداد ماه سال جاری، کتاب «دختری در قطار» با ۲۳۰ هزار نسخه در صدر این جدول قرار گرفته بود که این آمار صحیح نبوده و به دلیل خطای ثبت اطلاعات رخ داده است.
اصلاحیه آمار نشر مردادماه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، بر اساس آمار نشر مردادماه که در روزهای گذشته منتشر شد کتاب «دختری در قطار» با 230 هزار نسخه در صدر جدول  پرشمارگان ترین كتاب ها قرار گرفت که این آمار صحیح نبوده و به دلیل خطای ثبت اطلاعات و قرار گرفتن قیمت کتاب که 230000 ریال بوده به صورت اشتباه در فیلد شمارگان، رخ داده است.

موسسه خانه کتاب ضمن پوزش بابت خطای رخ داده شده، فهرست پرشمارگان ترین کتاب های منتشر شده در مردادماه 1396 را به شرح زیر اعلام می کند:

 

 كتاب‌های «قرآن كریم:جزء سی ام با سوره مباركه حمد و آیه الكرسی» و «هیجده سوره از قرآن كریم» هر یك با 100هزار نسخه در جایگاه اول و دوم هستند و پس از آن كتاب‌های «قرآن مجید با ترجمه فارسی» با شمارگان 80هزار نسخه، «حضرت یار:خاطرات خود گفته حضرت آیت الله سید علی خامنه ای» با شمارگان 55هزار نسخه ، «منتخب ادعیه و زیارات: به اضافه سوره هایی از قرآن مجید با ترجمه فارسی» با شمارگان 50هزار نسخه و «شهید» با شمارگان 50هزار نسخه در جایگاه های بعدی قرار دارند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: